{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Hjælp, hvad skal jeg gøre..??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg skal i gang med at købe en familie bil. JEg har en 206 1.4 Hdi fra 2007 og har fået tilbudt denne bil i bytte :

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/BMW-320i-2,0-Touring-5d_ID750000746.htm

Er der nogen der har erfaringer med sådan nogen biler samt hvad man skal holde øje med inden køb af sådan en gamel bil? og evt. hvad ville i gøre hvis i var mig smiley he he

TAK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, hvad skal jeg gøre..???
  • #1   16. sep 2008 du får helt sikkert et helt andet brændstofforbrug

  • #2   16. sep 2008 jeg ville holde mig væk fra sådan nogle gamle bmw der..de fleste er virkelig død rusten...og så er den møg dyr i forsikring..jeg ville finde en bedre bil

  • #3   16. sep 2008 Den er sku da fin den e46. men den er nok en del dyrere i drift end den lille franske

  • #4   16. sep 2008 Der er ingen tvivl om, at BMW er en fed bil. Den er dog ret tørstig og forsikringen er typisk også ret dyr.

    Gå evt efter en lidt mindre prestigefyldt bil, fx en Ford Mondeo eller lignende. Du får meget mere for pengene og du får heller ikke problemer med pladsen. BMW 3 serie touring er ikke ligefrem kendt for at have meget plads.


  • #5   16. sep 2008 hvis du er glad for din 206 hvorfor kiggerdu ikke på en 406 stc ?

  • #6   16. sep 2008 det altså en e36 martin d..

  • #7   16. sep 2008 du får helt sikkert meget mere køreglæde hvis du skifter til bmw...!! meget bedre at køre i end end 206 hdi..men der er ikke så stort et bagagerum i den model og den kører ikke så langt pr liter og forsikring er som regel dyr,så du skal tænke lidt over hvad der er vigtgt for dig før du skifter.. Jeg ville gerne have haft bmw stc men syntes en 500 serie er for dyr til mig så valgte en mondeo stc.. noget nyere bil med mere udstyr og til en lavere pris.Men ingen tvivl om at en bmw bare er lækker at køre i og se på...!!!

  • #8   16. sep 2008 okay..tak til alle.... jeg har også selv tænkt over at købe en mondeo. Men så faldte jeg for den her buimmer. MEn jeg må hellere tænke lidt mere over det. Og tak endnu engang.

Kommentér på:
Hjælp, hvad skal jeg gøre..???

Annonce