{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.964 visninger | Oprettet:

fartbøde målt af mc-betjent {{forumTopicSubject}}

Hej - bare et nysgerrigt spørgsmål....jeg er blevet stoppet af en motorcykelbetjent, der sagde at han havde målt mig til 96 km, hvor jeg måtte køre 70; han skrev ned i sin lille lommebog, og spurgte om jeg erkendte mig skyldig - jeg sagde nej, da jeg ikke vidste jeg hvor stærkt jeg havde kørt. Han skrev 90 i sin bog, og så kørte vi hver til sit igen - dvs jeg fik ikke noget bødeforlæg, han har målt mig på sin motorcykel og jeg har ikke erkendt mig skyldig - bare for interessens skyld får jeg en bøde på den baggrund og skal jeg acceptere den???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fartbøde målt af mc-betjent
  • #1   17. sep 2008 Lyder sku lidt meget sært:/

• #2   17. sep 2008 jeg blev stoppet på samme måde, jeg nægtede os.. vi kørte hver til sit os. her 8måneder senere har jeg ikke hørt noget til det..

• #3   17. sep 2008 Der kommer et bødeforlæg som du skal erkende, gør du ikk det ryger den i retten

• #4   17. sep 2008 jeg mener MCerne har monteret et lille kamera... men kvalliteten er vist lidt svingende da den ikke er så stabil som en bil... er kvalliteten så god så der kan bestemmes en fart vil du nok få en lille hilsen.. men... der skal meeeeeeeeget til - og får du en hilsen skal du rette skriftlig henvendelse og forlange at se bevismateriale... så skal den sq nok gå i sig selv igen...

• #5   17. sep 2008 ´deres udstyr har med 99.9 % sikkerhed ret.. Men tror du slipper heldigt..

• #6   17. sep 2008 Tror også det lyder som om at han har ville skræmme dig lidt, så du overholder hastigheden i fremtiden, normalt skal de udlevere et stykke papir med sigtelsen om du erkender eller ej.

• #7   17. sep 2008 da SQUIRREL _

Har lavet politi motorcykler i snart 5 år nu. Der er ingen kamera, tun osv på den.

Det er standart cykler med alm police pilot , politi radio og alm radio

Har dog engang lavet en civil k1200GT politi cykel med kamera på og horn og blink gemt under kåben , men mener ikk den kører mere. Har ihvertfald ikk set den i mange år

• #8   17. sep 2008 Focus WRC >> var til åbent hus på den lokale police-station for nogen tid siden.. der så jeg en MC med kameraudstyr.. fik en snak med dem om det, hvor jeg fik det at vide som jeg skrev længere oppe... har lige googlet et par billeder af en k1200GT - den kunne faktisk ligne meget godt så vidt jeg kan huske.. men.. somsagt.. det er sq mange år siden og der er låbet meget vand gennem åen i den tid, hehe

Men.. hatten af for dit arbejde - du holder dem fint :o))

• #9   17. sep 2008 låbet = lØbet, hehe

• #10   17. sep 2008 så er det helt sikkert den,,,

Jeg laver selvfølgelig os andre motorcykler hovedesageligt , men der kommer da 2-3 strømere om ugen, både BMW , yamaha og honda . Honda´en har iøvrigt ligefået kørselsforbud p.g.a bøvl med abs´en

• #11   17. sep 2008 hehe - dem jeg ser er hovedsageligt BMW :o)) herlig MC... ærger mig over jeg ikke har evnerne til at køre på dem, men... klogt egern kender sine begrænsninger... hvad jeg ikke har lavet af styrt på en lovlig 30 knallert er ikke sjovt at tænke på, hihi

• #12   20. dec 2008 Han har målt dig og om han har video eller ej - så har han målt dig vha af police pilot.

På sin vis et tyndt bevis idet han faktisk kan røvrende dig hvis han vil eller måler forkert. MEN - det er dig der får bøden og hvordan du vil overbevise en dommer, det må du gerne fortælle mig.

Der går normalt nogle mdr og så hører du fra dem om at du skal vedkende dig bøden på de 90 km/t og i modsat fald ryger det i retten.

Surt show. Der er nogle regler for hvordan de skal anvende Police pilot. Afstand til den de måler osv. Meeeen, bevis du bare at de tog fejl. Det kan man simpelthen ikke. Lidt forkert. En anden sag hvis de har video dokumentation.

Kommentér på:
fartbøde målt af mc-betjent

Annonce