{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For/imod Seat Leon TDI FR årg. 06-??
  • #1   18. sep 2008 Jeg har haft en 140hk Altea og har også prøvet 170hk'en som FR bliver lavet i. Jeg syns det er en rigtig fed bil. Kører rigtig godt. Jeg havde desværre bare min altea meget på værksted pga. samlekvalitet.

• #2   18. sep 2008 okay, når du siger samlekvaliteten, hvad mener du så??

• #3   18. sep 2008 Samle kvaltiet hænger sammen med prisen, hvis du ser på hvordan tingene er samlet op igennem mærkerne vil du se kæmpe forskel på f.eks. en Audi og en Seat.

• #4   18. sep 2008 jaja selvfølgelig er der det, men er jo ikke for at seat er et lavprismærke.. har jo nogle forholdsvist dyre biler.. Leonen er jo en bil i mellemklassen, så ligefrem at der opstår problemer pga. samlekvaliteten syntes jeg bare lyder mærkeligt..

er jo gennemtestede ting fra VW som proppes i.. stort set.. smiley

• #5   18. sep 2008 Jeg kører i en altea fr tdi og jeg synes det er en dejlig bil. God motor med enormt træk og alligevel en fornuftig økonomi.

Hva skal du betale og hvor langt har den gået ?

• #6   18. sep 2008 Udover det så er det en dejlig bil at køre langt i. Sæderne er rigtig gode med en god lænde og sidestøtte. Rattet er også fedt. Lille og tykt og i læder. Indbygget bluetooth er også en funktion jeg er glad for. Tlf opkald besvares over rattet og samtalen føres gennem bilens højttalere.

• #7   18. sep 2008 Jakob H --> okay lyder rigtigt godt.. syntes bare ikke momentet virker stort, kun på 350 nm, taget i betragtning af at en mondeo med 140hk har 320, men er måske bare min fantasi..

det bluetooth regner jeg også med skal være i den, gerne med mest muligt udstyr ihvertfald..

jamen kunne godt tænke mig at finde en som havde gået mellem 50-100 tkm for at få den tilsvarende billig og de værste afskrivninger er taget, da jeg ikke er sikker på hvor mange år jeg skal have den..

men dem som jeg har fundet har gået mellem 5-25 tkm og de koster derfor omkring 200.. måske lige spidsen over.. og er så 07-08 modeller..

men syntes de er super fede og gennem alka! kan jeg forsikre den til en 12-13 k med 1 års anciennitet og et respekt for fart kursus.. billigt syntes jeg..

Kommentér på:
For/imod Seat Leon TDI FR årg. 06-??

Annonce