{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så røg Høyer autodele
  • #1   13. apr 2005 Det lyder ikke godt.Høyer er ellers et udmærket sted at handle.Men det kan være de forsætter i samme stil...

• #2   13. apr 2005 Håber dælme for dem at de fortsætter høyerbutikkerne som de er, og ikke slæber alt deres bras ind, for så mister de nok temmeligt mange kunder til krogslund o.lign.
    Ved godt at høyer ikke altid har været de bedste hvad ang. reservedele, men t hansen har de nu alligevel ikke nærmet sig.

• #3   13. apr 2005 folk kan sige hvad de vil om thansen men de bliver støre og støre og mon ikke de strammer op med mange af de ting som ikke er helt okay

• #4   13. apr 2005 Damn det er ved at være et stort firma efterhånden!
    Det må man sq gi dem...

• #5   13. apr 2005 der går nok ikke lang tid før thansen køber krogslund også

• #6   13. apr 2005 Hos høyer er det nogen der ved noget om det de sælger.Det er det ikke hosThansen.Bremser mv køber jeg slet ikke de steder.Prøv evt www.bildele.dk dem har jeg gode erfaringer med

• #7   13. apr 2005 De dele jeg har brugt fra biltema har været mindst lige så gode som dem i høyer..

Og jeg må nævne deres værktøj, det er IKKE det billige lort som nogle gør det til. Jeg har haft en skraldenøgle i snart 2 år og den har BARE fået tæsk og den holder stadigvæk fint. ;O)

• #8   13. apr 2005 Jeg syntes egentlig ikke at det altid er liiiige god kvalitet man har fået hos "Onkel Høyer"

• #9   13. apr 2005 Ja kvaliten har aldrig været noget at råbe hura for ved Thansen, men lidt bedre er den dog ved Høyer, men jeg kunne nu alligevel ikke finde på at sætte det på min bil, nej Merkononen de sælger kvali godt nok til lidt dyrer priser men det er fandme kvalitet og de er også villige til at lave en god pris på det man køber så det er små penge der er i forskel.

• #10   13. apr 2005 Nedtur.. høyer er ellers et af de bedste der er der. deres varer holder i hvertfald. T hansen har ik andet en noget billigt noget der hurtig går i stykker!!

• #11   13. apr 2005 Jeg køber alt mit hos autobremsen.. de har enten alt eller kan skaffe alt og giver dels gode rabatter og har gode priser.

Det jeg både har hørt og erfaret med T-hansen har været meget negativt. Alt fra elendig måde at håndtere ordre på, hvor de sælger det der er lagt til side til mig, og nægter at eftersende det, så jeg selv ender op med at køre efter det igen.
    Forkerte beslag, rustent luftfiter (efter 3-4 md).. Og oveni hvad jeg har hørt.

Jeg håber ikke at høyer skal ned på det niveua, for så kommer der sku mange flere deffekte biler i dk .. for hos høyer er det altså ikke klistermærker og kantlister, men vanger, lejer og vigtige ting der helst ikke skal gå i stykker..

• #12   13. apr 2005 Tror ikke Thansen strammer op på kvaliteten bare fordi de bliver større. Tror bare de vokser fordi der er ALT for mange der er ligeglade...
    Jeg handler altid ved Bak og Uhrenfeldt eller MECA, det er reservedele i original kvalitet, til fornuftige priser..

• #13   13. apr 2005 Vi har både Thansen, Høyer og MECA (helt nyt) i Esbjerg.
    Thansen: De ved sgu snart ikke, om de gider lette røven for at ekspedere én. Tilmed god for næsvise kommentarer, når man spørger om noget.
    Høyer: Go betjening og altid et ordentligt svar på det, man spør' om. Aldrig et problem, hvis man skal ha' byttet noget.
    MECA: Der har jeg ikke været endnu.

• #14   13. apr 2005 der er mange ting i thansen der er udmærket, ved at bremse dele til 4x4 får de samme steder som de andre, de er bare billige, det samme med lejer, så det rører ikke mig og købe det derude, dog ikke alt deres anlæg, det hører man sgu ikke så godt om:_)

• #15   13. apr 2005 Man skal ikke dømme T-Hansen bare fordi det er billigt,, jeg tror ikke engang halvdelen af jer, har jkøbt dele hos dem. Grunden til det er så billigt er fordi de kan trække meget store lager hjem. Og så får man det jo selfølgelig billigere...

Desuden ved jeg fra andre butiker, at du kan få det samme vare, dog er T.Hansen bare ca. 30-50% billigere....!

Synes ikke det er lort, du kan være lige så uheldig med at købe et "søndags-produkt" som hos alle andre end lige thansen. Og der er jo som sagt 2års reklamerationsret, bare gem bonnen...

Kommentér på:
Så røg Høyer autodele

Annonce