{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nissan 200sx(s13)
  • #1   23. sep 2008 men hva syns i ellers om en 200sx

• #2   23. sep 2008 Det med turboen er fordi den bliver ekstremt varm.. Evt. en turbo timer, lader bilen stå tændt efter du har taget nøglen ud og lader turboen køle ned.. Ellers kan det på længere sigt tage skade..

Spørg evt. ortega herinde fra, han er " the Nissan master " han har sku styr på det. smiley Du kan finde ham under min liste hvis det er det er for svært at finde.. smiley

• #3   23. sep 2008 Hvis det er så tjek lige forsikring og afgift hvis ikke du har gjort.. Så man ikk får et lille chok smiley

• #4   23. sep 2008 okay så må jeg da heller spørge ham, afgift sætter jeg til ca 35000 det er lidt for meget, jeg skal os først ha plader på den om et år, da jeg spar sammen, gider ikk til at låne

• #5   23. sep 2008 Det med turboen er hvis du ligger og kører stærkt og belaster turboen, så kan den blive rødglødende, og så er det ikke smart at stoppe motoren før turboen er kølet ned. Men det er ret sjældent at man ligefrem lander et sted med 200km/t det skulle lige være en tankstation ved motorvejen. Hvis man bare kører stille/ normalt de sidste par km inden man er fremme så er der ingen problemer.
    ved banekørdsel ville jeg køre en ekstra omgang og afkøle turbo og bremser inden pit.

Jeg ville ikke montere en Turbo-timer da det heller ikke er sundt for turboen at køre i tomgang i længere tid = lavt olietryk og dårlig smøring, så er det bedre bare at stoppe motoren helt.

• #6   23. sep 2008 Jep spørg Ortega han kan fortælle dig alt du behøver at vide om den model, motor osv..

• #7   23. sep 2008 okay, tak for alle jeres svar

Kommentér på:
nissan 200sx(s13)

Annonce