{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

oprette samme bil 2 gange?? {{forumTopicSubject}}

efter jeg ved må samme bruger kun have 1 bil oprettet 1 gang og ikk som her f.eks hvor den er oprettet på ny efter en renovering??

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=150640

er jeg forkert på den eller??
ellers kan man jo oprette sin bil mange gange vidst det er tilladt hver gang med laver noget nyt ved den...

det skal lige siges jeg har haft skrevet til 2 hælpe admin uden at få respons på det og det er flere uger siden nu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oprette samme bil 2 gange??
  • #1   24. sep 2008 hva piver du for.. lad da manden oprette bilen efter reno. osse

• #2   24. sep 2008 Forstår ikke du gider bruge tid på det.

• #3   24. sep 2008
    jeg piver skam ikk men ville bare have fundet ud af om det er tilladt??

for så kan man da oprette sin bil mange gange...

• #4   24. sep 2008 det er tilladt

men det er fuldstændig åndsvagt

det var for at undgå dette man lavede fotoalbums
    og der kan jo være 20 billeder under profilen

så det er bare et spørgsmål om at personen ikke lige kunne finde ud af at ændre/tilføje billeder i den forige profil

• #5   24. sep 2008 cykel myggen:

jeg synes også det er åndssvagt når der er mulighed for foto albums...
    så kunne man bare sætte de bedste billeder under profilen og resten i album og skifte ud i profilen indimellem vidst man havde lyst jo..

• #6   24. sep 2008 Cykelmyggen>> nope, det er IKKE tilladt og admin har flere gange været igang med at slette dobbelt oprettede biler.....
    Samme bruger må kun have bilen oprettet 1 gang, resten skal lægges i albums...

• #7   24. sep 2008 Jeg vil også mene man opretter bilen én gang, og hvis man vil se før/efter/under ombygningsbilleder så må man lave et fotoalbum smiley

• #8   24. sep 2008 nåh
    havde bare forstået det som om at det var tilladt

men så kan han vel få en udstemme for det
    så sletter admin den vel på et tidspunkt

• #9   24. sep 2008
    okay jeg har henvendt mig til 2 forskellige admin herinde uden der er sket noget i lige denne her sag...

og synes ikk man kan være i tvivl om det er samme bil jo...

godt at se nogen deler min mening. smiley

• #10   24. sep 2008 Jeez. Er det alt du har og gå op i?, få dig en hobby.

• #11   24. sep 2008
    golf4: nej det er det ikke... men du må åbenbart ikk have noget at gå op i siden du har tid til at skrive urellevante kommentar her...

fortsat god dag..

• #12   24. sep 2008 det stod faktisk lige her jo... så vågn op HA'er !! LOL

5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

Bilen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere biler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per bil.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne.

5.5 Biler der er oprettet mere end en gang
    Det er ikke tilladt at en bruger opretter den samme bil flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder af bilen. BilGalleri.dk henviser til at man i stedet benytter Fotoalbums på siden. Hvis dette ikke overholdes vil brugeren blive bedt om at slette de overflødige biler. Hvis brugeren ikke reagerer på henvendelsen, vil alle de pågældende biler der er ens blive slettet.

• #13   24. sep 2008 Marcus>> læs lige betingelserne for siden igen.... og du vil vide at netop dét er man ikke selv herre over smiley

• #14   24. sep 2008
    marcus: reglerne er der vel for at blive overholdt???
    ligeledes så er det ikk tilladt at være personlig som på den måde du skriver der...

til grin??? vidst jeg virkelig er til grin ved at spørge om det er tilladt så vil jeg ikk udtale mig om hvad dem som ikk har noget relavant at skrive er !!

• #15   24. sep 2008 Kort og godt, nej det må man ikke... Og bilerne bliver slettet når vi falder over dem... Den store "hurdel" er bare vi skal samle 5 udstemmer sammen for at kunne slette en bil, og det er ikke så nemt derfor kan der godt gå et godt stykke tid inden vi får dem fjernet, men de ryger stille og roligt...

• #16   24. sep 2008 who am i: ups har ellers lige sendt PB til dig... det vilsige at i kan ikk slet dem uden udstemmer eller??

• #17   24. sep 2008 Jo så skal vi have over-admin igang men hun har også en del andet at se til...

• #18   24. sep 2008
    who am i: okay... ja hun har nok temmeligt meget at se til med alle de gallerisider her...

men så er vejen frem for at få ryddet op at give udstemmer.. men selvfølgelig kun de begrundede..

• #19   24. sep 2008 Nemlig smid en udstemme og evt. en pm til en HAer også kigger vi på sagerne...

• #20   24. sep 2008 who am i: super... takker for hjælpen...

• #21   24. sep 2008 Marcus H - Det var da en super humør du ligger for dagen i dag...

Kommentér på:
oprette samme bil 2 gange??

Annonce