{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Vådt under tæppe, hjælp?! {{forumTopicSubject}}

Opdagede tæppet i saxoen var vådt nogle steder. Løftede det op og så det var plask vådt. Besluttede mig for at fjerne det hele så jeg kan få det helt tørt. De små gummipropper i bunden af bilen, var hoppet op, så der var hul lige ned til vejen.

Spørgsmålet er så, hvor kan jeg få det til at blive helt tæt. Så det ikke bliver vådt igen, især her til vinter.

Jeg tænkte på at: Slibe kanten ved hullet, give det rustbeskyttelse med pensel, købe nye propper og tilsidst tætte dem med noget silikonfuge?!

Er det måden at gøre det på, eller hvordan skal jeg gøre?!

Håber I kan hjælpe, hvis I har været udsat for det samme.

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådt under tæppe, hjælp?!
  • #2   26. sep 2008 Eller skær gevind, sæt et ½ nippelrør i og pak det :b

• #3   26. sep 2008 eller en lille karos. plade og kemisk metal=tæt

HH

• #4   26. sep 2008 er ihvertfald ligepræcis den måde mit er lavet på.. slib lortet, på med noget af det der grå galvaniserings-noget, ka aldrig huske hva hedder... i med en prop og så frem med sprøjten og fug det hele godt til smiley

(at jeg så senere fandt ud a der var den ene dør der var utæt, og jeg fuckede den eneste mulighed vandet havde for at komme ud er så en mindre detalje :P)

• #5   26. sep 2008 det er meget fint at svejse det til... men så skal du huske at lufte bilen ud ofte. Der danner sig en del kondensvand i en bil, det kan ikke undgåes. Svejser man de huller helt til, så kommer der endnu mere. Det bedste ville være at købe nye propper, og så reppe kanten. Rudelim er mega godt, brugte jeg selv da jeg udskiftede propperne i min gamle vectra...

• #6   26. sep 2008 Anders: Jamen hvis nu man lukker det helt til, så kommer der jo ikk noget vand ind smiley

Forresten, det isolerings måtte der lå i bunden, smed jeg self ud da det var smadret. Kan man få det hos thansen?! Det er de eneste der har åben i morgen, hvor jeg gerne skal have det lavet. ??? Kan jeg bruge noget andet????

• #7   26. sep 2008 Har nemlig noget sort rudelim ja, Dan- det må kunne bruges??

• #8   26. sep 2008 rigtigt rigtigt, man ska bare være sikker på HVOR det kommer ind
    fandt jeg da ihvertfald ud af smiley

Kommentér på:
Vådt under tæppe, hjælp?!

Annonce