Hvad syns i om ham her ? {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg har fået en stemme på min bil :
Daniel P 1 (Lav) 11-04-2005 13:31:22 .
Det er i og for sig fint nok, da min bil er en ½ gammel pige efterhånden, og det kan jo ikke være alle der syns den er lige fed, men bad dog alligevel om en grund.
Her er hans svar :
1-tallet
Det 1 tal jeg har givet dig, er i bund og grund kun givet for dine mange bemærkninger herinde.
Du går alt for meget op i ejerskab og beviser og hvad ved jeg. Pas du nu bare dit eget, og lad være med at hyl op over beviser for alle biler der er på vej ind.
Du må bare erkende at der er nogen her i Danmark der tjener mere end en almindelig løn, og derfor har råd til at købe deres drømmebil.
------------------
Jeg vil give ham ret i at ikke alle tjener lige mange penge, men de mennesker der tjener boksen i det danske erhvervsliv bruger nok ikke deres tid på et site som Bilgalleri.dk , de er normalt omkring 40-45 års alderen, og prioritere familien lidt højere end computeren. (blot min opfattelse)
Derfor stiller jeg gerne et par spørgsmål, og stiller tvivl ved ejerskab, når der f.eks kommer en Bentley Continental på CH plader ind, og der ikke er noget bevis, eller hvis der kommer en Gembella Cayenne med en GT2/3'er stående i baggrunden på billederne.
Det burde ejerne forstå og ikke have nogle problemer med, og derfor plejer der heller ikke at være de store problemer med at skaffe bevis, og forståelse fra ejerne, med mindre det ikke er deres bil. (igen blot min opfattelse, efter at ha busted en del folk med falske biler herinde)
Derfor ville jeg lige høre om det er mig der er galt på den, når jeg mener at Daniel's 1-tal er totalt latterligt, og ubegrundet...
Men hvad syns du/i ?
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
BG er ingen konkurrence biler imellem og det er totalt umuligt at sammenligne min bil med en flot stylet golf fra 2004.....
Derudover slap vi for alle de sure miner, skænderier og tilsvininger pga. karaktergivningen samt folk der bliver triste (forstår dig udemærket) over en nedrakning....
Just my few ...
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 681
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 403
Hvad syns i om ham her ?