{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon / Politi
  • #1   27. sep 2008 npr - når***

• #2   27. sep 2008 man bliver stoppet... og er man uheldig koster det en tur til syn

• #3   27. sep 2008 tja... de kan godt finde på at give bøde mm.

• #4   27. sep 2008 De stopper dig nok hvis de kan komme til det. Da det jo er ulovlig.

Men har da oplevet at de kørte forbi da der var tæt trafik og de ikke bare lige kunne vende om. Men fik sku det onde blik af betjenten i bilen hehe.

• #5   27. sep 2008 Jeg blev stoppet til træf.

Ellers har jeg slet ikke mærket noget til politiet.

• #6   27. sep 2008 Man kan vel bare sørge for at have en lovlig bil?

• #7   27. sep 2008 Det komer meget an på betjentens humør.

Har en kammerat der er blevet stoppet 4 gange med xenon, og kun 1 gang blev han smidt til syn!

• #9   27. sep 2008 Kommer an på, hvor heldig du er smiley .. Er selv blevet stoppet en gang, og der slap jeg .. Både med ruder og xenon

Sajmon .. Jesus Christ mand!

• #10   27. sep 2008 Jeg kører med 6000k . men DE linse er også det meget godt valg. jeg havde bar alm lygter også 6000k de stoppede mig men jeg slap , og fik af vide det kunne koste en tur til syn + 1000kr i bøde.

Efter jeg har fået De linse har de intet sagt eller gjort overhovedet. har holdt med stotten lidt imod en politibil . på ingen afstand

• #11   27. sep 2008 Jeg holder stadig fast i at der kun skal 2 bøder + syn til før det har kunne betale sig at lave det så det er lovligt, medmindre der også skal nye lygter til, så er der naturligvis tale om 4 bøder.

Og så er der alle os andre som er taknemlig for at man laver det så det ikke genere om aftenen.

• #12   27. sep 2008 er aldrig blevet stoppet med mit xenon

• #14   27. sep 2008 Har hørt hvis man kører med klar glas lygter og lygte spyler, er der ik nok at komme efter. er det rigtig?

• #15   27. sep 2008 Tobias J:

Den går ikke, det kræver Xenon godkendte lygter med DE linse, auto regulering og lygte spulere.

• #16   27. sep 2008 Onkel sommerfugl:

Helt enig.

• #17   27. sep 2008 okay, delte meninger.
    Men tror jeg tager et par lovlige Philips pære med Xenon look så!
    Så kan jeg læse mig til at jeg også gøre et par brugere herinde lidt mere tilfredse smiley

• #18   27. sep 2008 ER de fleste Klarglaslygter ik det, når man køber dem? spørger bar?

• #20   27. sep 2008 Sajmon
    duks smiley

• #21   27. sep 2008 jeg giver ret i der NOGEN som ikke for instillet deres xenon så det blænder a H til , gør mit ikke. det er instillet endda 2 gange for at være på den sikre side smiley ,

• #22   27. sep 2008 tobias nej det er de ikke.. en xenon lygte koster langt over det dobblte af alm stylings lygter

• #23   27. sep 2008 Tobias J

Nope, du kan godt få klarglas lygter med parabol istedet for DE linse.

• #24   27. sep 2008 også gør man det heller ikke uden de linse . det bar min mening .

• #25   27. sep 2008 Ja i gamle dage var de ulovligt at sælge noget som ikke lovligt kunne monteres på en bil, ikke noget med tunsæt til knalleter og blå lys til alm biler , forbyd hele lortet.

Hvorfor ikke se hvem der kan få den mest stylede bil lovligt ?

• #27   27. sep 2008 Torbjørn C
    Hvorfor ikke se hvem der kan få den mest stylede bil lovligt?
    det er kedeligt, hvilket trist galleri man så ville ha, hvis der ikke var lidt nytænkning osv, men kun standard biler i blandede farver. smiley

Ja i gamle dage,, bla bla, og forbyd hele lortet?
    hehe smiley tiderne skifter. gamle ting bliver kedelige.
    Hvornår har et bredt fælg, xenonlys og øjenskygger nogensinde været direkte skyld i en alvorlig ulykke? (har aldrig hørt om noget) -men det er total ulovligt
    og rude toning blev lovligt bag i 100% fordi det ikke kunne bevises, at det var skyld til ulykker, viser bare at de kun har restriktionerne for at være helt på tværs.
    Det er skam tilladt at syntes noget er lidt strengt, Man behøver ikke mene at alle regler som er lavet af de indendørs asociale jakkesæt politikere er total i orden og sådan skal det bare være.

= DK er bare mega sippet, og vil hellere bruge mange resourcer på xenonlys osv, i stedet for at fange voldsmænd, fordi det giver flere penge i stats kassen med lidt bøder.
    en af mine venner meldte en voldsmand. 2-3 uger efter ville han høre til sagen men der havde de ik engang snakket med manden, selv om de fik hans navn.
    Han skulle hellere ha sagt der holdt en bil med brede fælge og tonede ruder. så havde de været der med det samme.

• #29   27. sep 2008 Er rigtigt man ikke må en skid i dk mht biler og styling osv, men lige den der med xenon synes jeg sku er iorden, for fuck hvor er det belastende ikk at ku se noget når man kommer kørende, og tror egentlig det er én af de ting der ku resultere i nogen ulykker, er jo tit det samme som når idioten der kører imod én ikke gider blænde ned, hvis lygterne er justeret forker/eftermonteret osv.
    Det ser fedt ud ja, men er sku farligt.

• #30   27. sep 2008 fejl justeret lygter kan jeg være enig i, men det er jo ligesom langt lyd. det har da ik noget med xenon at gøre.
    hvordan kan det være skyld i ulykker?
    nu snakker vi ik om wannabe thansen xenon kopi som alle corollaer med parabol lygter osv køre med. men rigtig xenon smiley

• #31   27. sep 2008 langt lys*

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #32   27. sep 2008 Har en kammerat som blev stoppet med Xenon resultatet blev en tur til syn og 1500 kroner og en mekanikerregning på 12.000 fordi hans bil samtidig vær sænket ved at fjerne et par ringe på fjederene

• #33   27. sep 2008 for jeg syntes nu ik det blænder meget mere end normalt lys. måske er det fordi man hurtigere spotter det lys som skiller sig ud fra mængden, og så stirre man bare hele tiden ind i det? smiley

• #34   27. sep 2008 da jeg kørte med det fik jeg en bøde fordi jeg køre uden sele. også mens han var igang kunne vi jo lige tjekke under hjelmen som han sagde og så fik jeg også 500 der... bad luck..

men alle andre gange har de bare passeret mig uden at kigge efter det...

• #35   27. sep 2008 haha, nu jeg snakker om corolla med det lys der
    http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=585776

• #36   27. sep 2008 Brede fælge med nang kang dæk bremeser bare så meget bedere end et godt sæt smalle fælge og dæk fra pirelli osv , yeps , og er de slidt helt ned så stålet stikker ud er det næsten lige som pigdæk................ men der var ikke råd til andre dæk fordi de fine xenon lys skulle monteres og gav vide hvorfor der er gyro osv i et sæt lovlige xenonlys hvis ikke det var for at gøre dem "mere sikker" og ikke blændende ???????

Solfilm i forruder og de foreste sideruder giver nemlig også andre bilister en god mulighed for at få øjenkontakt med cykellister og andre medbelister, kunne være lækker hvis lastbilerne monterede i deres sideruder, for de klipper da aldrig en cykel i ny og næ, VIL du ikke mene det gør en forskel for udsynet i sidespejlet , så lad mig forære dig en cykel , så skal du få lov at passere 12 lyskryds hvor der er opstillet lastbiler udstyret med solfilm der alle skal svinge til højre. Yeps

Tiderne skifter, du har helt ret og en hel del er ikke til det bedere, ham der opfant minimusdybde på dæk(blev et lovkrav for ikke så mange år siden) gjore det vel kun fordi han havde andel i viborg dæk.

Alt det kina pis og look alike er sgu ikke til nogen fordel ud over producenternes lommer og overbelægningen på landets skadestuer.

Hvis du/i så gerne vil have feks xenon lys på , så kør da på hugget og ryk dem ud af en mercedes eller audi og monter dem på golfen, så er lygterne da i orden sikkerhedsmæssigt.(det kan godt være at det stadig er ulovligt)

Er alt nytænkning ulovligt siden du siger at alle biler ville være kedelige hvis de skulle styles lovligt. jeg syntes den nye r8 er en fin bil , og den er lovlig.
    Brug da for "fanden" lovlige ting og sæt dem på bilerne, de lovlige ting findes derude, men det kniber måske for pengepungen ?? , og det er vel derfor der er så mange der går på kopromis med sikkerheden. skønhed/styling/penge hænger bare ikke altid sammen.

Bla bla bla, tror du kan høre hvad plade jeg har sat på grammafonen(dvd-afspilleren)

• #37   28. sep 2008 Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv, har man ikke råd til at lave det ordenligt så vent til der er råd, det andet koster til at koste lige så meget i det lange løb, det er også min oplevelse at mange af de billige xenon kits holder kortere tid end en halogen pære.

Hvad styling angår, kan man sagtens style en bil lovligt og gør den speciel at se på, det har da lykkes mig nogle gange, og de er alle blevet synet uden anmærkninger med kommentaren "Fin vogn", har derfor aldrig modtaget en bøde på grund af noget på bilen.

Kommentér på:
Xenon / Politi

Annonce