{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulemper med open air/foldetag
  • #1   29. sep 2008 jeg har haft en, de kan sagtens holde til det, men de er meget sårbare over for f.eks tyveri. Jeg fik mit smadret, det kostede næsten 10.000.. man skal bare være god til at rengøre rundt omkring det en gang imellem

• #2   29. sep 2008 Jeg har foldetag på min Polo... Kobte bilen nov. '99 - den har aldrig stået i garage... Taget er nu snart 8 år gammelt, og holder stadig, uden at jeg har gjort noget ved det andet end lige at feje det ren for sne hvis der er kommet meget af det:) Men det begynder dog nu at vise tegn på at det er ved at være træt - lidt små revner i overfladen der hvor det folder, men absolut ikke noget jeg behøver at være urolig for de næste par år - men det holder ikke 5 år mere (regner med en udskiftning indefor en periode på 3 år, hvis bilen ikke er solgt inde)... Men ikke noget jeg tænker over i hverdagen, kører også i vaskehal lige som alle andre! Giver god lidt støj i kabinen, ikke at det blafrer overhoved, men vej/motor/vindstøj, da det ikke isolerer så meget som et alm tag... Super lækkert om sommeren:)

• #3   29. sep 2008 Det er jo ikke helt det samme, men bruger min mx5 året rundt og det er ligesågodt med stoftag som med alm. ståltag... smiley

• #4   29. sep 2008 OK.... Gode svar... Det specielt det med meget sne om det så holder, men det lyder det til.....
    Så det vil sige hvis man bare gør det rent i kanterne, så skulle det være fint.. Var ude at køre i en med foldetag og synes ikke støjen var noget problem.

Kommentér på:
Ulemper med open air/foldetag

Annonce