{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken autohjælp skal jeg vælge??
  • #1   2. okt 2008 Falck er det bedste i mine øjne...

• #2   2. okt 2008 ja - tag falck.

DAH er ikke ligeså gode...og generalt i samme eller dyrer prisklasse...

Totempo skal du holde snitterne væk fra...!

• #4   2. okt 2008 Betaler kun ca 500,- ved falck gennem min forsikring. Men synes da klart du skal beholde dem. Har brugt dem flere gange og været meget tilfreds. På nær sidste gang da det var tudse gammel mand der var noget utilfreds med at jeg viste noget om biler hi hi.

• #5   2. okt 2008 Tophjælp..Har jeg!! De har altid været der inden for en time! Brugt dem to gange...gir ca 580,- årligt.

• #6   2. okt 2008 Jeg gir 165 for Dansk auto hjælp gennem min forsikring. Har haft dem i ihvertfald 8 år nu. Og har brugt dem over 10 gange og der har aldrig været problemer og de kommer altid hurtigt.

• #7   2. okt 2008 ta falck....

• #8   2. okt 2008 find en makker der har en nissan patrol med træk... så sku den være i vinkel :0) ellers dansk autohjælp de har super service har haft det i 10 år

• #9   2. okt 2008 Tophjælp

Har aldrig ventet i mere end 30 min på dem

Har brugt dem 5 gange

• #11   2. okt 2008 jeg havde et flat hjul igår morges og der var en falckmand efter ca 20min...

• #12   2. okt 2008 Jeg har falck og giver ikke en rød reje for det pga. min forsikring hos Alka, har haft brug for dem en enkelt gang og de var der med det samme jeg kaldte.

• #13   2. okt 2008 Falcek er som udgangspunkt de mest fleksible, men i og med de også har mest travlt, kan man risikere ventetider når de skal komme.

Men folk det sker for, har da selvfølgelig LÆST deres kundebetingelser, ikk??

• #14   2. okt 2008 TOTEMPO.. haha

De har jo fået den fineste ros efter de seneste udsendelser i kontant.. hah:D

• #15   2. okt 2008 Som med alt andet hænger pris & kvalitet sammen.

Det ser ud som om du ikke har valgt den billigste løsning hos Falck.
    Ring til dem, og få skruet et tilbud på dit abonnement sammen, så det passer til dit behov.

DAH, Tophjælp & FDM vejhjælp er det samme. Gennem Tophjælp & FDM er assistancen under normale omstændigheder fremme inden en time.
    På FDM vejhjælp er der en selvrisiko på 100,- kr, som dog kun opkræves hvis timegarantien ikke holder. Normalt er DAH fremme ved alle assistancer inden en time.

Totempo kender jeg ikke så meget til endnu (udover det jeg har set i flimmeren).
    Har dog ved flere tilfælde hentet en part i et færdselsuheld, hvor modpart skulle hentes af Totempo - har endnu ikke oplevet at Totempo kom først smiley

Så hvis du bare har behov for at få flyttet din bil fra A til B, og intet andet, så er det billigste abonnement fra Totempo løsningen.

Ellers vælger du Falck eller DAH. Kig deres abonnementsbetingelser igennem for de forskelle der måtte være.

Alternativt kan du måske få en vejhjælpsløsning gennem dit forsikringsselskab.

PS. Jeg kører for DAH, men har ingen økonomiske interesser i foretagendet.

• #16   2. okt 2008 Tophjælp er hurtige har de gange jeg skull ebruge dem været der inden for en halv time.
    Du kan tegne forsikringen i Danske Bank bl.a.
    Ellers så send mig en besked, så skal jeg undersøge en pris imorgen

Kommentér på:
Hvilken autohjælp skal jeg vælge??

Annonce