{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

+/- med Mitsubitsi Galant 2,4 GDi GLS {{forumTopicSubject}}

Ja hejsa...

Jeg har kig på sådan en fin Mitsubishi Galant 2,4 GDi GLS fra år 2000 med automatisk/tiptronic gear der højst sandsynligt har gået 225.000km og vil egentlig bare høre om nogle herinde har nogle erfaringer med en sådan bil.
Hvad er godt og hvad er skidt ved den og hvad skal man være særligt opmærksom på ved dem??

På forhånd tak
Allan T Petersen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  +/- med Mitsubitsi Galant 2,4 GDi GLS
  • #1   2. okt 2008 Jeg ved at de forige modeller havde det med at blive træt i gearkassen.
    Om de har rettet op på denne fejl tør jeg ikke sige, men det er da klart noget jeg ville være opmærksom på.

• #2   2. okt 2008 Det var manuel gearkasser der var problemer med.. men nu har jeg arbejdet med mitsu i 6,5 år.. og jeg kan ikke anbefale en gdi motor, som 2,4 motoren er.. bare spørg dem der kører i carisma 1,8 gdi og space wagon 2,4 gdi (den samme som galanten).. men ud over motoren er bilen lækker og fed, hvis prisen er den rigtige..

• #3   2. okt 2008 Super lækker køremaskine, men kan på vise områder være dyr i reservedele!!!

• #4   2. okt 2008 ville ikke købe en mitsubitsi med GDI motor, dem har der været mange problemer med, og så lyder de lidt som en diesel når de bliver slidt, ikke godt når man køre benzin

• #5   2. okt 2008 Dennis E: Jeg har oxo hørt GDi motorer ikke er de bedste men har oxo hørt det kan renses og afhjælpes med en speciel olie???

Motoren er oxo blevet skiftet og har "kun" kørt 40000... Hvad må man smide efter sådan en??? Den er MEGET flot...

• #6   2. okt 2008 Jeg aner ikke hvad prisen skal ligge på.. men for 1 år siden prøvede jeg at sælge min gamle lærlings bil, som var en 2,5 v6 galant fra 1997.. samme model som 2,4 men med en bedre motor og den havde kørt 175000 km med manuel gear.. og vi kunne ikke sælge den for mere end 50000 kr.. vi prøvede alle steder.. den var bare svær at sælge selv om det var en super velholdt og fed bil.. jeg overvejer kraftigt selv at købe den, men den kørte for kort på literen, til mit behov...

• #7   2. okt 2008 Ja det virker da underligt for det er da en lækker bil... Men v6'ern er oxo lidt for uøkonomisk til mig da dette skal være den nye familiebil da vi venter en lille og gerne vil have en stationcar. Og det skal jo helst være noget vi kan kører nogle år i da vi jo nok ikke får tid og overskud til at koncentrere os om bil smiley

Arbejder du selv hos mitsubitsi??

• #8   2. okt 2008 Dennis E:

Har sendt dig en privat Besked.

Tak for hjælpen folkens smiley

• #9   2. okt 2008 Hold dig væk fra GDI'er. Har selv haft en fra ny af... Den går ikke så meget på literen som lovet og motoren soder konstant til. Både 2.0 og 2.5 er meget bedre motorer...

GDI'ens motor er også meget kompliceret, så hvis noget går i stykker, koster det en million...

Kommentér på:
+/- med Mitsubitsi Galant 2,4 GDi GLS

Annonce