{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.615 visninger | Oprettet:

Skoda fabia vs. fiat punto {{forumTopicSubject}}

hej

jeg er i lidt af et dilemma smiley jeg skal have mig min første bil, og valget står pt. mellem Skoda Fabia 1,4 mpi fra 2001, kørt 146000, men FULD service bog, kvitteringer på alt, undervognsbehandlet, INGEN rust. står virkelig flot... til 55500 kroner

og en Fiat Punto årgang 01, kørt 58300 km, 1,2, samme udstyr som fabiaen og den står til 57000... og står meget velholdt og flot!

kan i anbefale andre pålidelige biler i 60000 kroners klassen?

hvilken havde i valgt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda fabia vs. fiat punto
  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #1   5. okt 2008 puntoen er sjovest. men den er også den du får flest reperationer på.
    jeg havde nok nappet en peugeot 206 men jeg er nok miljøskadet


  • #2   5. okt 2008 En Polo . Man må godt nok leve uden udstyret, men du får en dobbelt så god og pålidelig bil i forhold til Fiat'en.

  • #3   5. okt 2008 den er sq lidt svær hvis den står mellem de to synes jeg...

    Fabia har et udseende som kun en mor kan elske.. Puntoen er muligvis lidt hurtigere, men i den klasse der kan det godt nok være ligegyldigt om den er bovlam eller super-bovlam smiley

    tror jeg ville vælge den jeg personligt synes bedst om, inde som ude, køreglæde osv...

    Skodaen plejer man at kunne få fordelagtige forsikringer med, måske det er værd at tage med i overvejelserne ?

    Held og lykke med hvad end du vælger smiley


  • #4   5. okt 2008 Punto... har selv en punto fra 96, godt nok den helt gamle model med 1.2 men den triller sku super fint, og er utrolig god at køre i, sammenlignet andet jeg har prøvet... og så synes jeg at fabia og felica ALTID ligger med 10 km/t under fartgrænsen, så kan ikke tage de øser... ;-P

  • #5   5. okt 2008 Fandt lige hurtigt denne.
    Citroen Saxo VTS 16v ..

    Helt sikkert en bil du vil have det sjovt i.

    http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Citro%C3%ABn-Saxo-1,6i-3d.-VTS-Sport_ID344619.htm

    Helt sikkert mit valg hvis jeg havde 55000, der stod bil på...


  • #6   5. okt 2008 De eneste svage sidder på en Fabia er bærearmsbøsningerne, og at den nogle gange sætter sporadiske fejl, så de lyser lidt ved instrumentbordet.
    Som regel kører de meget godt, og det er jo også VW dele som er brugt, så helt billigt lort er det ikke..


  • #7   5. okt 2008 jonas så har du ikke prøvet at ligge bag mig.. haha

  • #8   5. okt 2008 Heeh nej, har jeg formentligt ikke, men synes stadig at fabia og felicia er blødhattemands øser... bliver ihvertfald tit kørt sådan smiley

  • #10   8. jan 2009 Har stået i samme dilemma. punto sporting eller fabia.
    fik en fabia 1,4 101 hk.
    Puntoen er uden tvivl sjovere. Men comforten i fabien er ikk til at tage fejl af i sammenligningen..
    Tænkte såen, at punto vil jeg være glad for i starten, men i længden sætter man nok mest pris på comforten og følelsen af kvalitet.


Kommentér på:
Skoda fabia vs. fiat punto

Annonce