{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Citröen SAXO {{forumTopicSubject}}

Heysa...
Jeg har et lille problem.... Jeg har planer om at købe en saxo her til juli, men er så meget i tvivl omkring bilen...
Der er en af mine kammerater som har haft en fra 97' 16v VTS, men han sagde at han var glad for at komme af med den! For den var ubehagelig at køre med høj fart og den tit stod på værksted. Mens min lære's (hehe) C5'er også har stået på værksted konstant. Er den værd og købe? Eller er det noget virkelig lort?

Vil blive glad for et svar..... For er virkelig glad for saxo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citröen SAXO
  • #1   18. apr 2005 Det er en billig bil:-) Kender mange der har en sax og de siger selv at det er noget franks L...
    Man for hvad man betaler for. Hvad jeg ved af så dem fra 97-00 har problemmer med gearkassen. Men det er jo smag og beha:-) Og det med høj fart det er min audi sku også hehe standard undervogn så det kan der gøres noget ved.

    ---> Jesper <---


  • #2   18. apr 2005 jeg har købt en saxo for en måned siden... det er en 8v vts fra 2001....standart... har selvfølgelig ik haft den så længe, men der har da ik været nogen problemer...
    den kommer BG om 14 dage når den er færdig med en lille ombygning smiley ..
    8v skulle være mere stabil end 16v


  • #4   18. apr 2005 Det med gearkassen er fordi folk kører dem som svin. Det er det samme med BMW E30. Bagtøjet på dem kan heller ikke tåle at lille Brian ligger og spiller smart dagen lang.

    ALLE biler går i stykker hvis de bruges hårdt. Hvorfor tror I måske at en rally bil er forstærket så mange steder som den er?

    Tag ud og kig på en Saxo og få din egen mening. Når du kører en tur i den, så prøv og skift hurtigt fra 1 til 2 gear. Skaber den sig, ja så siger du tak for kigget.

    Jeg har selv en 106 Rallye, og jo, der er har været problemer, men hvis jeg ville have en bil som bare var et A - B redskab, så havde jeg nok ikke købt en Rallye.

    Du får det du køber. Hvis du ikke gider en bil som der er blevet kørt hårdt, så køb en morfar bil. Dvs. en bil som har en lille motor, og ikke træder så meget ved siden af i designet.

    Hilsen MøLLeR, som er ved at være træt af at folk ikke fatter at en GTI/VTS/Rallye eller hvad fanden de nu hedder blir kørt hårdt!


  • #5   18. apr 2005 Det kan også være syncromesh'erne der er gået mellem 1. og 2. gear hvis den siger lyde...

    En 8v skulle også være bedre at montere turbo på, har jeg hørt af en mekkerven smiley


  • #6   19. apr 2005 hvis du skal have en billig saxo, så køb en 1,1i sx, de køre godt og de er billige at forsikre.

  • #7   19. apr 2005 smiley Jeg siger mange tusind tak for de mange respons. For var sku lidt på bar bund.... Er jo næsten blevet en smule klogere nu... smiley

    Thomas: Ellers mega fed saxo, men går helst efter saxo'er med de "kantede" forlygter.... Men ellers tak

    mvh Steffen


Kommentér på:
Citröen SAXO

Annonce