{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

vuder lige det her køb :) {{forumTopicSubject}}

hey
hvordan lyder den her handel:

Skoda Fabia 1,4 mpi fra 2001, (ingen jokes om det er en fabia ;))

kørt 146.000 km

der er FULD servicebog på den, og kvitteringer på ALT der er lavet ,den står sindsygt flot uden ridser og skrammer, jeg vil være 3 ejer af bilen. første ejer gammel dame anden ejer er familie far smiley bilen har fået nye bremser hele vejen rundt i marts, og fået lavet stort service ved 126.000 km..

Den har følgende fejl/mangler:

Hattehylde mangler

bagrudevisker (motorvirker)

stenslag i forruden (kan godt laves uden udskiftning af rude)

og så skal der nye bærekugler i (tror jeg nok det hedder)

den går perfekt i motoren.

der sidder 16" alu på nu med finde continental dæk, og nye 15" stål med michilin (Staves??)

der er elruder, central lås, tågelygter, abs. osv...

Jeg skal give 55.500 kroner for den.. hvordan lyder det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vuder lige det her køb :)
  • #1   7. okt 2008 lyder som en fin handel, Men tjek den nu 100 % igennem.. Er der en speciel grund til hattehylden mangler? Bagrude viskeren er gået til. det lyder lidt mærkeligt på sådan en ny bil.
    Men ellers er det vel fint nok, hva ligger andre fabiaer i med samme km og stand osv? og hva med syn? selvom det ik burde være et problem på en så ny bil:)


  • #2   7. okt 2008 nej, han siger den aldrig var med...altså hattehylden.. :)men der er ingen grimme huller fra ledninger eller andet...ja det med viskeren er lidt underligt...men den er ret billig i forhold til andre fabiaer smiley den skal synes næste år...men det bliver ikke noget problem smiley

  • #3   7. okt 2008 Okay, det lyder dog mærkeligt med den hylde, men det er jo ik noget der koster alverden at skaffe igen og det kan jo være den gamle dame troede hun kunne ligge på hattehylden så den knækked:P
    Men altså hvis den er billig i forhold til andre af samme model og udstyr, så slå til..


  • #4   7. okt 2008 er det privathandel eller ved forhandler?

    du kan jo evt. bruge de er det 400 kr for et tjek enten ved fdm eller aplus... så er du sikker på at alt er korrekt (jo mindre det er gjort)...

    det villet jeg i hvert fald gøre hvis jeg skullet købe en bil privat smiley


  • #5   7. okt 2008 Ak pjat den koster "kun" 55 tkr.

    Har du selv en god mavefornemmelse og synes den er fin så køb den dog. Du skal da i hvertfald ikke lade en manglende hattehylde afgøre det he he det er vel nok det skøreste jeg længe har hørt. Det er da ikke så mystisk igen. Måske familifaren har hund som af og til sidder omme i bagagerummet eller noget. Men den kan da købes ved en hugger et sted værrer er det da ikke.



  • #6   7. okt 2008 Prøv at se om du ikke kan få lidt rabat på den.. min gamle Fabia (første bil) kostede kun 75,000 kr., og det var en 1,2 12V fra 2004 med kun 60,000 på tælleren, og det er altså 1,5 år siden. Godt nok var det en Comfort og ikke en Ambiente som din.

  • #7   7. okt 2008 vil lige indskyde at en hattehylle rent faktisk VAR ekstraudstyr i fabia'en den gang... langt de fleste forhandlere smed den dog med UB... om den er blevet standadudstyr idag ved jeg ikke, men den gang var det noget der skulle købes ved siden af for at holde prisen nede (høhø)

  • #8   7. okt 2008 lyder ret rimligt

  • #9   7. okt 2008 er der ikke noget med der er fejl på 2000-2003 modellen syntes jeg har hørt noget om det

  • #10   7. okt 2008 min model er ikke en ambiente smiley bare en comfort... smiley

    men jeg har allerede fået ham ned fra 66000 til 55500 kroner...og han er ikke til at presse mere.. smiley jeg har prøvet smiley


  • #11   7. okt 2008 den med viskerarmen kan jo være hærværk... eller den kan være pillet af med vilje det har jeg set mange tumper der har gjort fordi "deres bil er grim med bagrudevisker"

  • #12   5. nov 2008 stenslaget kan www.rudefix.dk godt reparere til 269kr på din adresse.

Kommentér på:
vuder lige det her køb :)

Annonce