{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.186 visninger | Oprettet:

Polering af bil - nogen referencer!... {{forumTopicSubject}}

Hej

Vil gerne have min bil poleret og lakforsejlet, og nej jeg vil ikke gøre det selv, men have en prof til det :).
Kan i anbefale et sted?

Jeg har kig på Cartec og Ziebart Tidycar. Cartec er meget meget billigere for samme behandling (polering og lakforsejling).

Nogen der kender andre i Sønderjylland (sønderborg/aabenraa området) som vil gøre det til rimelig penge?

Vh Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering af bil - nogen referencer!...
  • #1   12. okt 2008 Har kun gode erfaringer med Cartec... Dog er det i Odense.. smiley

• #2   12. okt 2008 Okay...Er deres produkter okay?
    Jeg har søgt lidt herinde, men der står sku ikke det helt store.

• #3   12. okt 2008 jonas..... lige intra hvad koster sådan en gang polering der

• #4   12. okt 2008 Byens Bedste Bilpleje i Herning. Det er kvalitet!!
    De bruger DiTec.

• #5   12. okt 2008 Prøv evt. Shinycar i Haderslev

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #6   12. okt 2008 nej morten.. lakken bliver meget mere modstandsdygtig overfor snavs osv

• #7   12. okt 2008 arbejder for tidycar og har været mange andre steder før. men med garanti at der er ingen somhelst lakforsegling der er bedre end tidycars egen 3 komponent. og det er der garanti på. går selv rigtigt meget op i polering og alt andet selvfølgelig. men er helt klart det bedste på markedet. men din bil bliver helt sikkert bedre med det. cartec smøre kun et ganske tyndt lag på som man faktisk selv kan gøre med de produkter fra biltema fx.og tidycar består af en polering og lakonservering og en gang flydende væske der lukker lakken helt til igen. fuldstændig som klarlak så helt bestemt pengene værd..

• #8   14. okt 2008 jamen morten det kommer sandlig an på hvordan man laver for arbejdet for vis ik det er i orden er det lige meget hvor godt jers produkt er .jeg har fået masser af biler ind som har fået ditek og det ligner lort og det vil jo være surt at betale 3000 og få en grim bil tilbage bare fordi man går efter et mærke ..der for gå efter dem som kan lave bilerne ordenligt og billigt vi tar selv 1200 for en nano behandling og det holder min 1 år

Kommentér på:
Polering af bil - nogen referencer!...

Annonce