{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HEY billigt forsikring :O
  • #1   12. okt 2008 det er ikke altid det kan betale sig det kunne der ikke for mig

  • #2   12. okt 2008 hvorfor ikke ? (:

  • #3   12. okt 2008 Der er altid en hage ved sådanne tilbud. Man skal have en sort boks i bilen, der sladrer om bl.a. ens hastighed, hvis der sker et uheld. Det kan have konsekvenser for erstatningen, hvis man kører for hurtigt.

    Der er vist også krav om "Respekt for fart"-kursus.

    Men Mitsubishi, Chevrolet og Kia har i hvert fald billige forsikringer. Og til dels også Toyota.


  • #4   13. okt 2008 Så alt i alt handler det bare om at køre ordentligt, så kan det betale sig.

    Og kører man ordentligt, så sparer man også brændstof, slidtage på bilen og bøder. Det er virkelig det værd, at køre ordentligt.

    Jeg kører mellem 17 og 18 km/l. i min Corsa C.


  • #5   13. okt 2008 jaja det der med det kursus er noget bonde fangeri. Jeg tog også det kursus og betalte 3000kr for det. jeg fik også min mitzu galant 2.0 til en meget fair pris på ca. 4000kr i ansvar -20 år gammel efter jeg havde gennemført kurset. MEN da jeg så to måneder efter købte en gammel slidt vw transporter t4 2.4d kostede den lige pludselig 8000kr !!! i ansvar.. så det virker åbenbart kun på den bil man køre i på det tidspunkt man tar kurset. fik bare af vide bagefter at det var da bare ærgeligt, og at det kunne de desværre ikke gøre noget ved. 3000kr lige ud af vinduet. ALKA snyder folk for vildt

  • #6   13. okt 2008 Kig dig godt for når du finder en forhandler med de billige forsikringer, de har hver deres vilkår, nogle fordobler selvrisikoen hver gang man laver en skade osv. men hey, set i bagspejlet af man mange steder kan tegne en kasko forsikring på 3 år til små 10000 og alternativet er 10-15000 pr. år den normale vej rundt så er der jo stadig en mønt at spare specielt vis man kører pænt...

    Chevrolet har ingen sladre boks eller fart kursus, det er lige det eneste selskab jeg lige kan komme på...


  • #7   13. okt 2008 Man kan sgu da ikek vælge ny bil efter man kan spare et par tusing om måneden smiley

  • #8   13. okt 2008 Dennis G - Hvorfor mener du så ikke det? et par tusind i måneden kan gøre hele forskellen på om man kan købe en splinter ny vogn eller man er nød til at købe en brugt æske...

  • #9   13. okt 2008 Who Am I ? , et par tusing i måneden? det er 24k om året. Så meget sparer du nok ikke smiley

    Købte selv ny bil, og havde det da med i mine beregninger... Men alle de steder hvor jeg kunne få de billege forsikringer, skulle jeg også tage nogle knap så billige lån


  • #10   13. okt 2008 Dennis G - Det var dig som skrev et par tusind i måneden...

    Knap så billige lån? Alle bilforhandlere har billigere lån end bankerne, det er nemt at finde et 4-5% ved en forhandler hvor normalen i banken nærmere ligger mellem 7-8%, bare der er der også penge at hente...

    Kvik beregning på forsikring vil nok være at man bruger 30000 på kasko på 3 år ved den normale metode, kontra 10000 ved forhandleren = 20000 sparet til udbetaling eller afbetaling...


Kommentér på:
HEY billigt forsikring :O

Annonce