{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Bil? Hvilke & Hvilke mærke {{forumTopicSubject}}

Hej.. jeg vil gerne havde købt min helt egen bil (første bil) ..

Hvad ville være godt at bruge hvis man har 30 tusind at gøre godt med?

Hvilke mærker holder, og er sådan lidt ungt og smart også smiley .. Må helst gerne være 5 dørs så det lidt mere praktisk..

Nogen gode råd? smiley Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil? Hvilke & Hvilke mærke
  • #1   13. okt 2008 BMW E30 325.....! hehe smart og hurtig..!

  • #2   13. okt 2008 Det er jo ret svært at sige, næsten alle vil jo sige det mærke de selv kører for det er det man kender til.
    Du skal bare sørge for ikke at finde en vild og voldsom bil for det har du ikke en chance for at få forsikret.
    Men kig efter noget: Opel Kadett/astra WV golf Toyota corolla/carina Honda civic.
    Find en 90ér bil tysker eller japaner. de er forholdsvis nemme selv at skrue i. vil jo så sige honda er ikke de billigste at købe reservedele til, men det er nu ikke dyrt i den grad som mange påstår, og det udligner jo lidt hvis deres reservedele holder længere.
    Var det mit valg ville jeg holde mig langt væk fra franske biler, men igen bare min overbevisning.


  • #3   13. okt 2008 som jacob siger så vil alle jo næsten selv nævne de biler som de selv køre i, men da han har nævnt toyota carina, syns jeg godt jeg kan tillade mig at rose min.
    Den har ihvertfald kørt upåklageligt i den tid jeg har haft den indtil videre, og den har lige rundet 235.000km.
    Men ellers generelt japanske eller tyske mærker, så går du ikk helt galt i byen...


  • #4   13. okt 2008 Eller en fransk. Så kan man også holde ud at køre i den, og have råd til at betale den...

  • #5   13. okt 2008 opel corsa/astra

    vw lupo (nok ikke til 30000)/polo/golf

    honda civic

    toyota corolla


  • #6   13. okt 2008 Hva med en Mazda 323F fra 96? smiley



Kommentér på:
Bil? Hvilke & Hvilke mærke

Annonce