{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vw polo!
  • #1   16. okt 2008 Jamen - sagen er den, at jeg leder efter en vinterbil.

Har fået tilbudt en rigtig fin polo fra 83 - den har gået 165000 ?

• #2   16. okt 2008 9000 ,- er prisen

• #3   16. okt 2008 Motoren skal du absolut ikke være nervøs for..
    Tror aldrig du får den til at bruge olie pga slid..
    De køre snildt 300t

De kan godt gå i toppakningen, og et tegn på kommende pakning kan være kraftigt olie spild lige over generatoren fra toppakningen. *Ellers køre de godt som vinterbil. Har selv haft nogle stykker efterhånden som vinter bil.

• #4   16. okt 2008 du kan ikk regne med de km. med mindre der ligger dok. på det. f.eks servicehæfte osv.
    men fuck da også det når det kun er en bil til 9000,. smiley
    du kan ikke gå helt galt i byen, sådan en polo er svær at dræbe.
    personligt havde jeg sådan en som første bil, og speedotæller startede forfra efter 199999 mener jeg smiley men en fin og billig bil.

• #5   16. okt 2008 min har kørt 320 km den kører fint.. idioterne før mig havde ikke ordnet pakningen på gearkassen så den var kaput .. den er så lavet nu.. nu kører den helt fint ..

• #6   16. okt 2008 ups det var en 6ner jeg havde og ik den gamle

• #7   16. okt 2008 MB - SSJ-F.M.

OK smiley

Du kan lige se annoncen :

Rigtig flot lille økonomik bil 1,1 Der ny tank, ny udstønning, 4 nye dæk og nyt batteri alt rust lavet. meget velligeholt ikke ryger bil kører og starter rigtig godt. synet sidst den 30-3-07 sælges pga. køb af anden bil.

Og prisen var som sagt 9 k.

Efter dine ord - så tror jeg sgu jeg tager ud og kigger på den i morgen smiley

• #8   16. okt 2008 Husk det kun er en 45hk. da det er en 1,1.
    1,3 har 55 hk. Det er kun i den øvre grænse af omd man kan mærke det..
    Men der er mange i det prisleje. Hvis den er flot så tag den. Mange af dem er monster rusten. Men dele til sådan en er totalt billige.. Og brugte dele kan findes mange steder her inde..

De ting der er skiftet er typisk ting der ryger. Og næsten det dyreste alt lave på sådan en bil he he..

• #9   16. okt 2008 Ok - Mange tak for hjælpen smiley

• #10   16. okt 2008 De kan gå rigtig Rigtig langt de små gamle motore i poloerne.. ja og golf 1300 for den sags skyld.. godt være de skal have en toppakning hvis de blir kørt lidt hårdt.. men det hurtigt skiftet på sådan en..

Km skal man ik bekymre sig om med de gamle der.. det mere om der karosseri tilbage..

• #11   17. okt 2008 Jeg så en gammel polo sidste dag - den havde gået omkring 250.. og den kørte bare.. og havde kun én gang gået skiftet tandrem.. den kørte grusomt fint - og er lige blevet synet smiley

Kommentér på:
vw polo!

Annonce