{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.635 visninger | Oprettet:

rimlighed ? råd? lorte fiat. ? {{forumTopicSubject}}

hey bg.. jeg er den uheldige ejer af en 2008 fiat ducato varebil.som der lige pt ik har været ret meget andet end problemer med.. købte bilen spritny. og nu har jeg kørt 80.000. km i den..
er det rimeligt at man skal finde sig i at at den skal på værksted faktisk hver uge.. ? siden febuar.. ? fx mht. skydedøren. ? har fået den justeret 15 gange. udskiftet dele omkring 5 gange. og nu er den så istykker igen..
koblingen driller: forsvinder i bunden af bilen.. knirker.. og er generalt bare mega træls.. slavecylinder udskiftet for 20 000 km siden. nu er den så småt begyndt igen..
mislyde fra venstre side af fronten.. når man kører over "fartbumb" ?! de kan ik finde nogen fejl. 2 styks radioer udskiftet. grund. brændt af..
begge baglygter udskiftet 2. gange!! pga fugt. og nu er der så fugt i dem igen. og det er 2 uger siden de blev skiftet sidst. der kommer vand ind i kassen på bilen når det regner meget.. de kan ikke finde ud af hvor fra. skal jeg blive ved ? ?!?!

nogen der har et godt forslag hvad fanden man skal gøre ved sådan en pisse møgspand? og kan det betale sig at blive ved med at. kører lortet på værksted i tide og utide ?! suk.. ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rimlighed ? råd? lorte fiat. ?
  • #1   17. okt 2008 Der vel ikke meget andet a gøre end a sælge den og så lærer at man aldrig mere skal købe en fiat-

• #2   17. okt 2008 hehe.. det er vel rigtig nok.. smiley men har haft en fiat ducato før fra 2005 og den var der aldrig problemer med .. den havde jeg osse fra helt ny og solgte den da den havde rundet 500 000 ofrede ikke ret meget på den .. så derfor jeg tror det her er en god gammeldags lorte mandagsbil .. smiley

• #3   17. okt 2008 Nogen vil sige det er mandagsbil du har fået der

Andre vil sige, det er jo en Fiat.

Min mening, sælg den og køb en sprinter. MEGET bedre varebil smiley

• #4   17. okt 2008 Der findes ikke bedre varebiler end fiats !.

Det er bevist .. Og drop jeres fis om Fiat .. Der er mindst ligeså meget lort galt med alle andre biler !

Tror du har fået dig en regulær mandagsbil

• #5   17. okt 2008
    M T

Nu kan jeg se du aldrig har haft en Fiat .

Hva baserer du dine udtalelser på ?

henrik S

Undskyld jeg roder i din tråd. men den slags udtalelser er platte .

• #6   17. okt 2008 Alex N
    Når nu jeg kan baserer mine udtalelser en nomal hverdag. I.H.T Fiat
    En spand på 4 hjul, som tit skal på værksted.
    nogen Fiat som køre fint, men vis flere Fiater modeler med forskellig køre, har samme problem, må der være mange mandags biler, og det er ikke kun os der har de problemer.
    Motor start, gearkasse, turbo, hjul ophæng, håndbremse, skydedør problemer.
    samme fejl som går igen i det område vi er i.

• #7   17. okt 2008 Sælg den og køb noget andet. Ikke nødvendigvis en sprinter, da de heller ikke er supergode mere og da slet ikke i forhold til prisen. Jeg har haft rigtig mange varebiler i årenes løb, og ducato/jumper/boxer går ganske vidst en del i stykker. Men det er min erfaring at det i gennemsnit ikke er ret mange procent mere end andre mærker. Og så skal man jo kigge på nyprisen ikke..
    Efter min mening stoppede varebilerne med at være solide, da den sidste mercedes 310 blev lavet.. Heh.. de virkede sgu!

• Krup p
    Krup p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 123
    #8   17. okt 2008 Hvis du er medlem af fdm så lad dem tage sagen ind og evt. få en sag ud af det med noget kompensation for tabt arbejds fortjeneste da din bil hele tiden skal på værksted.

• #9   17. okt 2008 Alex de udtalelser er sq meget realle. Fiat er ikke lige frem lavet til vores klima.

• #10   17. okt 2008 du har nok bare været godt og grundig uheldig. måske er det KUN din bil, ellers er det alle de biler. det har du vel ingen svar på. Det bare at klage.. for det kan ikke passe. men du sku nok ha gjort det noget før.

og med hensyn til alle der kritiserer bilmærker.. man har vel altid sin personlige mening om bilen.. nu arbejder jeg ved en fiat forhandler, og har selv en VW smiley - og vil lige tilføje.. der aldrig en fiat på det værksted.. kun til generelle tjek smiley

• #11   17. okt 2008 har skam klaget.. smiley og de prøver osse at løse problemet.. de er mega flinke ude på mit værksted. men de kan bare ikke fixe de problemer der stadig er med den bil .. smiley

• #12   30. nov 2008 Ha ha, skide underholdende læsning.. Hvor er folk GODE til at rakke ned på Fiat.. De glemmer måske bare at en Ducato er en og samme bil som en Citroen Jumper og Peugeot Boxer. De bygges på samme fabrik af de samme maskiner og materialer, har samme motor og instrumenter.. Så hvis Fiat er noget lort, er Citroen og Peugeot jo også..!!!

• #13   1. dec 2008 Michael M
    Ja det er det jo også.

• #14   29. jan 2012 DET ER EN LORTE BIL min skulle på værksted efter KUN 800km
    fyrret og lednings net er def. bilen kan ikke bærer sig selv, kun vis den er helt tom...sååå LORTE BIL......................

Kommentér på:
rimlighed ? råd? lorte fiat. ?

Annonce