{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er denne pris fair nok ?
  • C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

Emner: 11 Svar: 346
    #1   20. okt 2008 for mange km til prisen.

hvad siger bilpriser.dk?

• #2   20. okt 2008 Det kan kun fremtiden vise.

• #3   20. okt 2008 hva kan du lige bruge bilpriser til ? uden at have kigget på bilpriser vil jeg mener den vurdere denne bil til 7-10.000 kr

men udfra alt at dømme er det vel ca. prisen på dem, og så kan du jo nok altid prutte den 2-5.000 kr... og hvis den ellers køre som den skal og er pæn hvad afholder dig så

• #4   20. okt 2008 wow shit, nej den kan aldrig være næsten 30 kilo værd!

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 353
    #5   20. okt 2008 Bilmarkedet er meget presset for tiden, og der er helt sikkert købers marked lige pt.
    Jeg vil mene, at med den km-stand, forlanger du liige en anelse for meget - Selvom du måske skulle ha' fiundet en realistisk pris, skal du nok stadig regne med at gå nogletusinde ned i pris, hvis den skal sælges relativt hurtigt. Mit bud vil være omkring 17-20.000 kr.

/Marcus

• #6   20. okt 2008 Har ofret over 30.000 i dele på bilen .

Bare mine dæk koster alene 4000 kr og det er helt nye . Og den er nysynet uden anmærkninger.

Og den køre perfekt.

Derfor syntes jeg at prisen var iorden, iforhold hvor sund en bil kommende køber får

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

#7   20. okt 2008 Køber er ligeglad med hvormeget du har brugt på bilen. Desuden får du intet får ekstraudstyr eller eftermonterede dele. Som sagt, det er et rigtigt dårligt tidspunkt at sælge på lige nu.
    Det første en evt. køber ser er km-standen - og derefter er bilen for dyr. Men prøv evt. at sammenligne med andre fra BilBasen, DBA mf.

/Marcus

• #8   20. okt 2008 kan ikke se problemet i km.

det er en 1.8 GT de kan køre langt over 500.000km

min har lige fået ny tandrem og vandpumpe osv.

Har aldrig haft problemer med motoren og den trækker som den skal

• #9   20. okt 2008 hvis det var mig der skulle købe vil jeg nok kun give 20.000 på stående fod. men det er nok bare mig såeh... men held og lykke med salget.

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

#10   20. okt 2008 Et højt km-tal skræmmer de fleste købere - det er muligt at det ikke betyder noget for dig eller visse andre, men hovedparten bliver skræmt. Sådan noget som nyligt skift af tandrem mv. samt syn er en god ting i forbindelse med salg - det hjælper altid lidt, men igen. Tror man kan finde en tilsvarende bil med færre km. på tælleren og så endda til lavere pris.

/Marcus

• #11   20. okt 2008 Har kigget på dba.dk og bilbasen.dk

Der er faktisk ikke nogen af dem som kan konkurrere med mig , iforhold til hvad der er lavet på bilen . Og de fleste 1.8 GT er "brian biler" som har fået tæsk mm. Min har aldrig blevet kørt hårdt da jeg er en "ældre" herre.

• #12   20. okt 2008 Penge du kaster i gamle biler ser du ALDRIG igen. Min bror har lige solgt fiat magen til din. Problemer problemer problemer havde han med den. tror ikke der er den ting jeg ikke har skiftet for ham. Haft hele motoren ude. Og der var os brugt over 30 på den og det var endda hvor jeg lavet alt gratis. Han solgte den nysynet for 21500..

Gamle fiat er der ikke meget salg i. Og heller aldrig en bil jeg vil anbefale som mekaniker

• C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

Emner: 11 Svar: 346
    #13   20. okt 2008 hvad der er lavet på bilen er ligegyldigt for en potentiel køber, hvis eks. vandpumpen ikke var skiftet skulle du sælge bilen med defekt vandpumpe og give tilsvarende afslag i pris. Men at en sliddel er ny eller udskiftet skulle give en højere pris er da misforstået. det samme for tandremmen, hvis service var overskredet ville jeg handle dig ned i pris hvis jeg skulle ud og ofre penge på t-rem. Havde hele motoren været nyrenoveret var det en anden snak på en bil med den km-stand. Men når den er stort set original er der pæn risiko i at købe den..
    1.8GT er en Brian bil, og som 12 år gammel appelerer den også kun til Brian'er...

• #14   20. okt 2008 300.000 km er langt for en benzin,jeg ville aldrig gi 30 for den,max 20

• #15   20. okt 2008 Men altså der da intet i vejen for a prøve at sæt den til den pris. Man starter højt og går så langsomt neda indtil interressen viser sig smiley

• #16   20. okt 2008 er det guld under lakering?

• #17   20. okt 2008 23000 er mere en fair pris - og som peter siger der er mange km tilbage i den bil...

• #18   20. okt 2008 Det en fiat og jeg personlig har ikke meget for deres motor. Måske deres nye vogne er fine men de ældre her har en svag top med mere.det vist mere undtagelsen end reglen sådan en motor kører mere end 250-300.000

Kommentér på:
Er denne pris fair nok ?

Annonce