{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ryger bil
  • #1   20. okt 2008 t hansen har nogle klude bruger dem selv de tager det mest skidt såtror også godt de kan tage det

• #2   20. okt 2008 mener de hedder vinyl et eller andet

• #4   20. okt 2008 Købt en kimikalie "pille" hos Nenris fx.. den tag alt lugt..

• #5   20. okt 2008 det er mere den gule farve på indstrument bræt...:P

• #6   20. okt 2008 Ja, hvis det skal være perfekt - så skal du til en prof som sætter en maskine i kabine som renser den...men det kan godt blive dyrt...

Jeg ville gøre sådan her:

Køb Sonax Kabinerens
    Køb Sonax Smoke Ex
    Køb microfiber klude
    Lej Tæpperensemaskine i Silvan
    1 gammelt æble

1. Start med at bruge tæpperenseren på alle sæderne. Den sprøjter en blanding af vand og sæbe i dine sæder, og så suger man skummet ud sammen med alt det skidt der sidder i sæderne, meget effektivt!
    2. Sprøjt loftet og alt andet plastik i bilen med Sonax Kabine Rens, og tør af med microfiber kluden

3. Luft bilen grundigt ud, kan sagtens tage 2 dage til sæderne er helt tørre nu hvor det ikke er sommer.

4. Giv sæderne en omgang Sonax Smoke Ex, tør af med microfiber klus
    5. Et gammelt husmands trick - skær et æble over i midten og læg på en tallerken i bilen over nat...

VOILA så har du en kabine der er som ny.....

• #7   20. okt 2008 Patrick L:
    Bare af ren nysgerrighed - hvad skal æblet gøre godt for? smiley

• #8   20. okt 2008 Rosenkvist: Mener det er en kemisk reaktion når æblet tørrer ud . . Lidt i stil med skålen med eddike.... men ikk hæng mig op på det..... smiley

• #9   20. okt 2008 Vanish oxy action, bare en mulighed.. det kan fjerne meget...

Kilde: Bedstemor smiley

• #10   20. okt 2008 jeg har sgu hørt mange snakke om at smide et nyt dæk ind i bilen det tager lugte og får din bil til at lugte som ny.

alm. vindues rens er fint til at pudse vinduer og dit vinyl af, det tager nikotinen.

til sæderne ville jeg leje sådan en tæpperenser støvsuger.

• #11   21. okt 2008 ja ha...... smid mig en pb så får du lige en besked med navn på producktet tilbage..... jeg brugte noget til at vaske motorcykler i min t4.... jeg siger dig det løb bare af spray på vent kort tid og tør så af det virker bare kanon godt og er rigtig nemt at arbejde med.... ja plus bilen får en rigtig frisk luft bagefter......

• #12   21. okt 2008 eller også skal folk bare holde op med at ryge i deres biler, det må da være den billigeste og nemmeste måde:) og ja, jeg er ryger!

Kommentér på:
ryger bil

Annonce