{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

syn/omsyn {{forumTopicSubject}}

hvis man kører sin bil på værkster og de laver den klar til syn,men den så ikke bliver synet pga mekanikeren har glemt at co2 teste den og lambdasonden er defekt og så bliver synet 2.gang-er det så normalt at man skal betale for det omsyn,eller er det værkstedet der må æde omsynsgebyret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn/omsyn
  • #1   21. okt 2008 den må du vidst tag selv...

  • #2   21. okt 2008 Det betaler ejeren af bilen, medmindre han har en speciel aftale med værkstedet.

  • #3   21. okt 2008 Dig, !!! tænk hvis synsmanden havde "glemt" at teste den pga. travlhed, havde du så givet mekkeren et klap på skulderen,, hehe....
    Mener at det også "kunne" havde været den billigste løsning for dig hvis det var sprunget over til syn, og havde mekkeren testet den og du havde fået en ekstra regning på evt. ny kat / lambda, arbejdsløn for at teste den inden.
    Og at synsmanden sprang den over, så ville du måske ærge dig.

    Men men !!! jeg tager normalt ikke de 250 ved et omsyn ved mine gode kunder hvis jeg har "glemt" noget...men ved krakilerkunder betaler jeg da også, men de får til gengæld heller ikke samme service som de gode kunder. (kender da nogen der bare tager beløbet et andet sted på din regning, hvis du evt. vil have at de skal betale omsynet, og det vil du derimod aldrig kunne gennemskue, så evt. bare betale og smile, for sådan fungerer Danmark tit og ofte.....


Kommentér på:
syn/omsyn

Annonce