{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total vægt
  • #1   23. apr 2005 Hej Martin,
    Ok, så er der nok nogen der bare har været heldige med T&S's vurdering (der er nok 10-15 stk. 400CDI der er vurderet efter 3 tons reglen).

Det er sku irriterende at man ikke kan være sikker på at afgiften er det samme for en 430'er - de vejer jo det samme..(det skal lige siges at det er på gule plader)

• #2   23. apr 2005 Hvad skulle de kunne gøre?

• #3   23. apr 2005 Nåh okay smiley

Jeg ville da blive overrasket hvis de kunne hjælpe med at få den vurderet med en totalvægt på 3 tons. Det skal jo både være lovligt og samtidg tjener de intet på det...

• #4   24. apr 2005 Antikiller:

Det er vel stadig kun 30% der skal betales når der tales gule plader...

Det underlige er bare at, som jeg skrev tidligere, så er der min. 15 ML 400CDI'ere på T&S vurderingsside som står til de 56.800 kr.

Der er måske 5 på T&S som står til en højere pris (400CDI)

Så et eller andet sted er der jo noget som ikke passer, og det ville jo være fedt at komme med som nr. 16 derinde til 56.800).

• #5   24. apr 2005 Jeg kunne nu heller ikke finde på at købe en G'er, det er nok en af de sidste mercere jeg kunne finde på at købe.

• #6   24. apr 2005 Tja det er jo T&S der står får vurderingen, og hvis du syntes de er nogle svindlere så er det fint med mig...

Alle vil jo gerne have så lav en afgift som muligt.

Jeg kunne aldrig finde på at købe en G og til 410.000+ moms, kunne jeg få en Cayenne.

Kommentér på:
Total vægt

Annonce