{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bilist tilbud ?
  • #1   24. okt 2008 nye biler? eller? Ved mitsubitshi eller hvorn det staves kører tilbudet med nye biler.

Ellers plejer skoda at være billige ude i byen når det kommer til forsikring smiley

• #2   24. okt 2008 Mitsubishi, chevrolet og mange andre.

Men Kia har et tilbud hvor du ikke behøver hverken sort box eller respekt for fart.
    Der kan du købe en Kia Picanto, Kia Rio eller Kia Ceed og forsikre for 3699 kr/år de første tre år, og så er du elitebilist derefter.
    Det er ligegyldigt hvor du bor, hvor gammel du er, og hvilken motor du har.

Ved Mitsubishi har de krav om sort box i de billigste. Og chevrolet kræver respekt for fart for de helt unge. Men de fleste bilmærker har nogle samarbejdspartnere. Jeg ved Seat samarbejder med Codan (men de er ikke billige).

• #3   24. okt 2008 Chevrolet kræver sq ikke respekt for fart, min makker købte en for godt 1/2 år siden og han skulle ikke have noget respekt for fart.. og han havde lige fået kørekort og lige fyldt 19 tror jeg..

• #4   24. okt 2008 Anders J >> den seneste annonce jeg så fra Chevrolet, der stod en pris på bilen med en * ud for, og så stod der med småt at det krævede respekt for fart for kunder under 25 for egen regning...

Kommentér på:
Ny bilist tilbud ?

Annonce