{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.476 visninger | Oprettet:

R
R
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.800

SYN! Abs og sænkning???? {{forumTopicSubject}}

Tjekker de til syn om Abs virker? lampen lyser ikke men abs virker ikke. Bliver det tjekket?

Sænkning. skal man ha tuv på sænkning? Sænkning i de org. skåle er det lovligt? altså hvis bilen bliver hejst op på en 2 søjlet så ligger fjererne lidt løst men når den står på jorden står de selvf helt fast. . Hvad siger de normalt til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SYN! Abs og sænkning????
  • #1   26. okt 2008 Lyser din ABS-lampe slet ikke? Hvis den slet ikke lyser dumper du syn uden den når at komme ud og køre. Eller bliver tjekket i bunden. Det vil sige spild af penge og komplet omsyn. Hvis dine fjedre er løse i skålene har du et problem. Så er dine fjederben nemlig for lange. Og det er livsfarligt at ligge og køre med.

• #2   26. okt 2008 Hvordan tjekker din abs? Sidst jeg var til syn synes jeg ikke a ku se det nemlig?

Og fjerene bliver de os tjekket de bruger jo for det meste 4 søjlet lifte de syns steder?

• #3   26. okt 2008 ja fjeder skal være fast, og må ikke give sig i skålen

ABS? tja...
    F.eks. på min bil, der virker ABS ikke lige nu og heller ikke til sidste syn, men pæren var pillet ud.
    Synsmanden vidste ikke at der var ABS på bilen. det står ingen steder, og han så ikke ABS boksen i motorrummet

• #4   26. okt 2008 MT -> hvis de ved at bilen har ABS så kører de vel en tur og træder pedalen i bund. så kan man sagtens mærke det.

Men f.eks. min bil, den er lavet med og uden ABS. faktisk flest uden. så sandsynligheden er ikke ret stor.

Og når lampen slet ikke lyser i instrumentet fordi den er pillet ud. så går den igennem! hehe

• #5   26. okt 2008 The stig ja det siger folk godt nok det er men har godt nok aldrig hørt om en bil der er hoppet ud fordi den er sænker 60/40 den kan jo ikke engang hives ud selvom den er hevet op på lift. Det jo fordi den er sænket 60/40 i de org skåle

Nej den lyser nemlig slet ikke for pærer og ledninger er der ikke. Den gamle ejer har nok fjernet det så jeg ikke sku se abs ikke virket..

• #6   26. okt 2008 Bare før abs lampen over motorlampen... så slukker den smiley

• #7   26. okt 2008 Bare husk at fjern abs-blokken og kransene og følerne... Den sidste 16V jeg havde var født med ABS, men jeg fjernede det før synsenhederne i DK fik fingrene i den. Og den blev synet som om den aldrig havde haft abs

• #8   26. okt 2008 The Stig -> hehe min abs blok er ikke synlig, så pæren er bare fjernet. men det står da ingen steder at bilen har abs? gør det?

Min blev da synet med abs blok og pæren fjernet

• #9   26. okt 2008 Peder, det står faktisk i typegodkendelse på dit stelnummer, men hvor tit tjekker de lige det...

• #10   26. okt 2008 Nå ok. nej det tjekker de nok ikke...

Det gør mig heller ikke noget at ABS ikke virker. men det skal selvfølgelig laves. det er nok bare en føler eller noget

Kommentér på:
SYN! Abs og sænkning????

Annonce