{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.247 visninger | Oprettet:

slå nummerplade op for at finde ejer? {{forumTopicSubject}}

Hej,

så blev det min tur til at få indbrud i bilen... lånte min kærestes bil på arbejde da han har længere på arbejde end mig og hans var næsten løbet tør for benzin..

der bliver så kaldt på mig på arbejdet om om det var min bil der holdt derude..

så var der åbenbart nogle dumme sviner der på højlys dag på en parkeringsplads med 3-4 butikker valgte at smide en stor sten gennem ruden og stjæle min jakke...

jeg har så ringet til politiet som intet villet gøre i dag, de gad ikke køre ud og se hvad der var sket eller sådan noget...

jeg har nummerpladen på bilen og vil gerne have den slået op smiley

politiet sagde at de nok ikke gjorde noget ved det, ØV! så ny rude og min dyre jakke kostede det mig...

og så den ene gang jeg lige i en time glemmer jakken i bilen... øv...

men som sagt, nogle måder jeg kan få slået nummerpladen op på? i håbet på at få min elskede jakke tilbage...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slå nummerplade op for at finde ejer?
  • #1   27. okt 2008 næh,kun policen der kan det

• #2   27. okt 2008 Politiet SKAL behandle alle sager der kommer ind.
    Hvis du så også har en nummerplade på en mistænkt, så gør det da 100 gange nemmere for dem at finde frem til de skyldige.

Ring til dem igen, og sig at de skal tage hånd om problemet, få fingeren ud af de doughnuts og komme igang med det de får løn for !

• #3   27. okt 2008 Kun ploitiet kan hjælpe dig med at finde ejeren på bilen (altså du mener dem der smadrede din rude)
    Synes bare det lyder mærkeligt at de ikke vil hjælpe dig eller give navn og adresse på dem der gør sådan noget skod...

• #4   27. okt 2008 nope desværre.... kun politiet der kan...

men der er vel en forsikring på bilen er der ikke?

• #5   27. okt 2008 hmm du kan måske ringe til politiet og sige at der holder en bil uden for dit hus, og du ikk kan komme ud med din bil, og så giver du dem nummerne på bilen, og så få du nummert, har hørt at det sku virke, men ikk hver gang

• #6   27. okt 2008 Det er kun i Sverige man (som civil person) kan finde en nummerplades ejer, og adresse...

• #7   27. okt 2008 Hej Lisa... Hvis du giver mig nrpladen så kan det være at jeg kan hjælpe dig.. Hvad var det for en bil??

• #8   27. okt 2008 skriv et klagebrev til politikomissæren, så enkelt kan det gøre.
    havde nok været nemmere hvis du havde navnet på ham betjenten

• #9   27. okt 2008 Havde butikker osv muligvis overvågning hvor du holdte ??? Så var der da et bevis mere i sagen ihvertfald...

• #10   27. okt 2008 Din mekaniker kan også hjælpe dig. Men det er ikke lovligt. Din synsmand kan også hjælpe hvis i er gode venner, så det er ikke kun politiet ´der kan slå nummerpladen op.

• #11   27. okt 2008 der var desværre ingen overvågning udenfor, vi tjekkede efter, da det også var vores tanke..

jeg har både snakket i telefon med politiet i dag 2 gange og har fordi jeg ikke synes de tog det nok alvorligt kørt ind til politiet for at snakke med dem, håbede det gjorde det bedre men nej..

de sagde de villet overveje sagen og tage det til diskussion og jeg ku få svaret i morgen efter kl 8...

• #12   27. okt 2008 Kæft nogle dovne idioter. Det er fordi de ikke gider skrive rapport! Du skulle bare sige dine kollegaer overværede tyveriet men ikke turde gå ud og stoppe dem. Men de tog nummerpladen. Det tager de alvorligt

• #13   27. okt 2008 de villet lave rapport, men om de villet kontakte dem eller gøre noget ved det vidste de endnu ikke...

• #14   27. okt 2008 men nogle der ved hvad en ny siderude (den der kan åbnes) koster til en mazda 323F årgang 95?

for må jo nok hellere betale en ny til kæresten nu det var mig der var kørende i den.. vi regner ikke med at det kan betale sig med kaskoen..

• #15   27. okt 2008 køb en brugt hos en hugger den koster nok 3-500 kr

• #16   27. okt 2008 en rude koster ikke mere end maks 1000kr..

• #17   27. okt 2008 okay så må jeg vurdere om han fortjener en ny eller om han kun har fortjent en brugt *G*

• #18   27. okt 2008 Ville godt nok også mene at politiet skal gøre noget ved det, men de gider ikke rykke ud til sådan noget, på trods af at de ikke har andet at lave, min mester måtte også tale meget højt til en betjent efter der var indbrud i firmaet, de havde heller ikke disponibelt mandskab, dvs det havde de så alligevel....

• #19   27. okt 2008 jeg er også dybt chokeret over hvor dovne de er...

jeg overvejer seriøst at kontakte basta eller ekstra bladet eller sådan noget hvis de vælger at ikke behandle sagen... for det kan sq ikke være rigtigt...

• #20   27. okt 2008 Dét jeg ville gøre, var at skrive en fin lille e-mail. Hvor du, venligt, formulerer dig omkring din situation og frustration over din behandling. Derefter sender du den til samtlige email adresser du kan finde på politiets hjemmeside. Jeg havde også nogle gange problemer med (mellemstore) virksomheder, som ikke var til at komme i kontakt med. Så når du "spammer" dem (husk, kun at sende én mail), og undskylder for deres ulejlighed, så plejer der altid være en venlig sjæl, som kan se problematikken, og svare...

• #21   27. okt 2008 Jeg har flere gange ringet til politiet omkring en stakkels VW Jetta der står på vores p-plads. Bilen står uden plader og bliver mere og mere rippet for hver dag der går.
    I forgårs manglede der pludselig to hjul.
    Ringede første gang for 2-3 uger siden.. der er intet sket endnu.

• #22   27. okt 2008 men tror du ikke det er pga. det ikke er ejeren der ringer, men andre...

men vi får se i morgen tidlig om de gider gøre noget ved det eller om man må sejle sin egen sø og evt. se om man selv kan få fat på den smiley

• #23   4. jan 2012 Jeg har haft indbrud i lejligheden engang hvor 3 pensionister på min gade havde set det, og skrevet nummerplade op... Men de blev ikk dømt for det pga de ikke fandt nogen tyvekoster hos ejeren a bilen smiley

Dansk politi/love sutter røv smiley

Kommentér på:
slå nummerplade op for at finde ejer?

Annonce