{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Så fik jeg også prøvet det (ulykke) {{forumTopicSubject}}

Ja.. Nu har jeg også prøvet at være indblandet i et uheld.. Kom kørende på Vallensbæk strandvej, solen skinnede skarpt, og pludselig bremsede folk hårdt op foran, hvilket jeg også gjorde.. Manden bagved valgt så at bruge min bil som stopklods i stedet.. Skete heldigvis ikke nogen personskade, bortset fra jeg er lidt øm i nakken..

Godt nok ikke en særlig stor ulykke, men alligevel.. Mandens bil blev lidt krøllet, har smidt et billede ind af hans bil under min profil.. Underligt at det pludselig går ud over en selv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg også prøvet det (ulykke)
  • #1   29. okt 2008 Synes bare i skulle vide det smiley

Så nu holder jeg endnu længere afstand..

• #2   29. okt 2008 nederen, holdte han ikke ordentlig afstand, eller blev han bare blændet? .. hvad skete der med din bil?

• #3   29. okt 2008 TRUSSEN !

Har været på skadestuen.. Men det er heldigvis ikke så slemt, nåede at se ham i bakspejlet, så var parat.. Men blev sku lige bange for at jeg skulle til at døje med piskesmæld..

Kasper K

Tror jeg ikke han gjorde + solen blændede.. Jeg blev selv overrasket da folk foran bremsede op.. Der skete heldigvis ikke så meget med min bil, skal have ny bagkofanger, og så har bagklappen fået lidt ridser.. Så det bagerste skal omlakeres.. Det var i forvejen mat smiley så det gør ikke så meget..

• #4   29. okt 2008 Og så er udstødningen blevet lidt utæt.. Men nu må vi se om det er mere omfattende end jeg lige tror..

• #5   29. okt 2008 Og folk kører bare videre som om intet er sket.. De kunne da i det mindste have smidt deres nr, så de kunne bruges som vidner..

• #6   29. okt 2008 ja nogen gange er folk, helt lige glade, dog oplevede jeg det positivt, da et rådyr valgte at lave et selv mords attentat ind i siden på firma bilen, og jeg måtte tage det ved hornene og aflive det, der var flere der stoppede og spurgte og jeg havde brug for hjælp, så folk er ik altid ligeglade.

• #7   29. okt 2008 sådan er det altid, folk smutter gerne selvom de kan hjælpe andre som vidner...

nu har jeg prøvet en kørte op i røven af mig, ingen stoppede... og så fik jeg smadret en rude ved indbrud i mandags, måttet nærmest tvinge en der så det til at tale med politiet, han villet helst ikke blandes ind i noget (men ok det var et par udlændinge fra brabrand der kastede sten gennem ruden, måske han var bange for dem...)

synes det er pisse ufedt folk ikke gider hjælpe ved ulykker..

men godt du tog på skadestuen med nakken, for det kan være der går noget tid og pludselig kommer det tilbage og så er det bare noget lort...

• #8   29. okt 2008 Jeg stopper altid ved en ulykke hvis der ikke er politi eller redningsfolk til stede.. Tro mig, har man først prøvet at ligge på taget alene i en bil i en time, i mørke. Ja så stopper man, den oplevelse har jeg selv haft og det vil jeg skåne alle for, hvis jeg har muligheden.. Man er pludselig ikke særlig stor eller smart når man ligger fastklemt og alene i mørket..

• #9   29. okt 2008 Ja, folk sænker lige farten fordi det er spændende at der er sket en ulykke, og så fiser de videre igen.. Har INGEN vidner, kun en mand som kan bevidne at det er sket, men han hørte det kun.. Men ham der kørte op i mig tager hele skylden, så tager det ikke så tungt..

Ja, tænkte også at jeg hellere måtte smutte derop, kan jo heller ikke komme om 2 år og sige at jeg har mén, hvis der ikke er noget der er blevet rapporteret.. Så er der ingen forsikring til mig, HVIS det nu skulle vise sig at det var slemt..

• #10   29. okt 2008 Henrik N

Nej, kan sku godt forestille mig det ikke har været sjovt.. Men blev overrasket over at der ikke var én der stoppede op, i det mindste for at være vidne, eller for at hjælpe med at skubbe bilerne til siden.. Dem der lå lige bagved smuttede bare forbi..

• #11   29. okt 2008 Folk sidder i deres egen verden, de skal have handlet ind og hentet børnene, finanskrise og samtalekøkken fare rundt i hovedet på folk. Vi er så resererveret et folkefærd, man aner ikke hvordan og hvorledes vi skal gribe sådan en situation an, så hellere køre forbi.. Mange mennesker kan simpelthen i rumme det, og det er frygteligt.. Medmennskeligheden er ligesom forsvundet mennesker imellem...

• #12   29. okt 2008 Ja.. Du har jo nok desværre ret, i det du siger.. Men uanset hvad synes jeg stadig godt, at folk kan spørge om man har brug for hjælp eller lign.. Jeg havde selv stoppet op, selvom jeg var på vej på arb. eller sådan noget, og jeg er bare en ung 18-årig, det burde da være omvendt..

Kommentér på:
Så fik jeg også prøvet det (ulykke)

Annonce