608 visninger
|
Oprettet:
Så fik jeg også prøvet det (ulykke) {{forumTopicSubject}}
Ja.. Nu har jeg også prøvet at være indblandet i et uheld.. Kom kørende på Vallensbæk strandvej, solen skinnede skarpt, og pludselig bremsede folk hårdt op foran, hvilket jeg også gjorde.. Manden bagved valgt så at bruge min bil som stopklods i stedet.. Skete heldigvis ikke nogen personskade, bortset fra jeg er lidt øm i nakken..
Godt nok ikke en særlig stor ulykke, men alligevel.. Mandens bil blev lidt krøllet, har smidt et billede ind af hans bil under min profil.. Underligt at det pludselig går ud over en selv..
nov 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 33 Svar: 991
Så nu holder jeg endnu længere afstand..
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 44 Svar: 148
nov 2005
Har været på skadestuen.. Men det er heldigvis ikke så slemt, nåede at se ham i bakspejlet, så var parat.. Men blev sku lige bange for at jeg skulle til at døje med piskesmæld..
Kasper K
Tror jeg ikke han gjorde + solen blændede.. Jeg blev selv overrasket da folk foran bremsede op.. Der skete heldigvis ikke så meget med min bil, skal have ny bagkofanger, og så har bagklappen fået lidt ridser.. Så det bagerste skal omlakeres.. Det var i forvejen mat
nov 2005
nov 2005
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 91 Svar: 1.454
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 305
nu har jeg prøvet en kørte op i røven af mig, ingen stoppede... og så fik jeg smadret en rude ved indbrud i mandags, måttet nærmest tvinge en der så det til at tale med politiet, han villet helst ikke blandes ind i noget (men ok det var et par udlændinge fra brabrand der kastede sten gennem ruden, måske han var bange for dem...)
synes det er pisse ufedt folk ikke gider hjælpe ved ulykker..
men godt du tog på skadestuen med nakken, for det kan være der går noget tid og pludselig kommer det tilbage og så er det bare noget lort...
mar 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 764
nov 2005
Ja, tænkte også at jeg hellere måtte smutte derop, kan jo heller ikke komme om 2 år og sige at jeg har mén, hvis der ikke er noget der er blevet rapporteret.. Så er der ingen forsikring til mig, HVIS det nu skulle vise sig at det var slemt..
nov 2005
Nej, kan sku godt forestille mig det ikke har været sjovt.. Men blev overrasket over at der ikke var én der stoppede op, i det mindste for at være vidne, eller for at hjælpe med at skubbe bilerne til siden.. Dem der lå lige bagved smuttede bare forbi..
mar 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 764
nov 2005
Så fik jeg også prøvet det (ulykke)