{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Min Bil...lille forklaring. {{forumTopicSubject}}

En lille historie om bilens stylings forløb da mange har spurgt mig hvorfor den er lavet om 2 gang.... Here Goes.

Jeg købte den i juli måned 2004. og derefter besluttede jeg mig for at den skulle være federe. Så blev den gejlet til den store guldmedalje og det endelige resultat var som den står med den lyseblåfarve.. derefter skete alt det GRUSOMME, bilen blev malet af en stiv polak i vordingborg hos Valdal autolakering, "Orange" men det var simpelthen så dårligt lavet selvom jeg lagde 11 kilo. boblede lakken op over det hele. og den havde tydeligvis ikke været i ovn efter lakering... plus han havde "glemt " klarlak alle andre steder end på selve det yderste plader på bilen. og han ville ikke give penge tilbage eller lave en ny lakering , da han påstod det var min egen skyld fordi den var våd da han fik den ind??? WHAT.....bare rolig..hævnen er sød..sådan et forbandet pikhoved..

Derefter sketer der lidt hærværk / Rukolakering, midsundelses ridser og jeg bakkede op i en sten osv.. så der skulle nye skørter helevejen rundt mere eller mindre. det har så resulteret i et komplet stilskifte med nyt gangster look. nye fælge- spejle- skørter- og lakering... den har været på vejen i alt i tre nmåneder. og resten af tiden har jeg sparet sammen til Krom hjul og alt den nye anlæg osv.. nu er planen DFB.. regner ikke med at vinde noget men stiller op for at nakke en ven der har en super fed Carisma som jeg bare skal slå....så er jeg glad..;-) men alt i alt er den ved at være færdig langt om længe og helt i min stil,,, der mangler en del småting endnu.. men det kommer he he... ville bare lige fortælle lidt om min Baby så i bedre kan se hvorfor jeg laver den om..

Ps smid lige en karakter og en kommentar ....

På forhånd tak.-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Bil...lille forklaring.
Kommentér på:
Min Bil...lille forklaring.

Annonce