{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Svært at sælge sin store bil ?? {{forumTopicSubject}}

Så et program, hvor det drejede sig om, hvilke biler der var meget populære for tiden, hvilket selvfølgelig var de små/økonmiske af slagsen, kontra de små, så var det idag meget svært at få sin store bil solgt, hvilket eksempelvis var en Touraq i programmet.

Dog kan jeg undre mig lidt over det nu, eftersom benzinprisen har været nedadgående den seneste tid, man sparer jo nemt mere end 2 kr./l.

Oplever I andre det samme mht salg af bil, jer der har/har haft en stor bil til salg ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at sælge sin store bil ??
  • #1   2. nov 2008 Det handler jo ikke kun om benzinpriser, men i meget høj grad også finanskrisen. De fleste skal låne til at købe de store dyre biler, men det er meget usikkert at låne penge lige i øjeblikket. Udover det, tror jeg det er fordi at gulplade-boostet er ved at stilne af

• #2   2. nov 2008 Macnuz
    Mht gulplade biler, så kan det vist ikke længere betaler sig, at købe disse som privat, hvilket jeg har hørt på det seneste.

• #3   2. nov 2008 Det passer sikkert meget godt, er ikke så meget inde i gulpladeregler, da jeg har har overvejet en varevogn, men jeg har hørt de snart vil lave afgiftsregler om igen igen, så det ikke vil kunne betale sig at køre gult som privat

• #4   2. nov 2008 *da jeg aldrig har overvejet en varevogn

• #5   2. nov 2008 kig på min i profilen. den er fanme svær at komme af med. jeg har fået et bud fra en forhandler på 230 kg, og det er sgu alt for lidt, så ja, store biler er meget svære at komme af med.

• #6   2. nov 2008 Macnuz
    Hvilket jeg et sted godt kan forstå, eftersom der er en del "unge" der vælger at købe en "sportsvogn" på gule plader, fordi de sparer en del penge, der var jo et boost med Leon´s Cupra model, som blev købt i hobetal på gule plader.
    Så jeg ser frem til den lov træder i kræft, så folk kan holde sig til at købe det der er råd til.
    Man køber jo heller ikke en Ferrari på gule plader, bare fordi der kun er plads til 2 ?? ;o)

• #7   2. nov 2008 Det er vist generelt svært at sælge biler i det hele taget, syntes det er de samme biler der går igen og igen herinde...

Men man kan så også vende den om og sige folk herinde forlanger for meget i forholds til vis man tjekker priser på bilbasen.dk osv...

Tålmodighed er nok "the keyword" vis man vil af med sin bil det næste stykke tid, indtil vi er ovre det finanskrise halløj og folk er vendt tilbage til deres normale forbrugsmønster (vis det nogensinde sker igen)

• #8   2. nov 2008 Jeg vil også sige at krisen har den største skyld, før var det benzin priserne der fik folk til at holde igen, men nu kan folk se deres friværdig i hus og lejlighederne forsvinde stille og roligt, plus at man er klar over, kan man låne penge bliver renterne også der efter, så mange holder igen og ser, hvad tiden kan bringe før de vil finasere eller trække penge ud af hus.

• #9   2. nov 2008 Klart nok ikke alle mærker til den krise vi nu har, men flere og flere vil mærke den da mange vil blive fyret på grund af firmaer skal spare nu, 3f spår om f.eks 10.000 flere ledige inden jul, det stod i fagbladet der kom ind den anden dag og kigger man på div. job søgnings portaler kan man se firma opslag er dratisk reduceret fordi de ikke har flere penge.

Men ja kbh århus og andre store byer lider størst af hus krisen de priser steg også mest smiley men vi har ikke set hele krisen endnu, flere virksomheder vil dreje nøglen, på grund af den her krise.

Kommentér på:
Svært at sælge sin store bil ??

Annonce