{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Undervognsbehandling af ny bil {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købte i foråret min første nye bil, en lille 206 diesel, som vi har tænkt os at beholde i mange år. Vi regner med at den skal blive billig nr. 2 bil når vi engang skal have en ny.

Jeg vil jo gerne holde den rustfri og overvejer derfor undervognsbehandling af den. Jeg har dog lige et par spørgsmål. kan det betale sig at gøre allerede nu, altså vil det have en værdi, udover salgsværdi?

Og hvad siger peugeot's garanti? vil den blive forringet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervognsbehandling af ny bil
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.730
    #1   5. nov 2008 Der burde ik ske noget med garantien, og det er kun godt at undervognsbehandle fra dag et, osse om sommeren smiley

  • #2   5. nov 2008 Har prøvet at søge om det, og kan ikke rigtig finde ud af om det giver mening. Ikke engang FDM, som ellers har en holdning til alt, har en bestemt holdning til om det kan betale sig med nye biler?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.730
    #3   5. nov 2008 Smider man det på fra start, så beskytter du det jo noget bedre end uden, og med det danske vejr, kan det jo umuligt skade at gøre det fra dag 1.. Min har selv fået fra den var ny, og der er intet rust eller noget i den.. Og har ellers kørt de næsten 300k på de danske veje

  • #4   5. nov 2008 vi har også valgt at gøre det på begge vores biler, idet at de er så nye som de er. Kæresten kører en fabia TDi stc.... jeg snakkede både med skoda og også med opel om sagen, og ingen havde noget ind indvende mod det, da de begge så det som en ganske god ide, og det havde kun en POSITIV indvirkning på garantien.
    Hvorvidt det så egentlig har nogen indvirkning er jo noget andet, men nu er det jo gjort, og samtidig giver det faktisk også en god støjdæmpning fra vejen. Selvfølgelig marginalt, da bilerne ikke støjer særlig meget, men det fjerner lige det sidste.


  • #5   5. nov 2008 Jeg vil da anbefale det men du skal nok vente til næste år nu. starten på sommeren så bilen er helt tør og og så det kan tøre igennem, så det ikke drypper over det hele.

Kommentér på:
Undervognsbehandling af ny bil

Annonce