Ingen kompression på BRAVO.. {{forumTopicSubject}}
Har et lille problem den anden dag startede min bravo uden problemer.. Samme dag lidt senere ville den ikk starte overhovedet.. Jeg har haft lidt problemer inden med at den ikk ville holde i tomgang.. Så fandt en kammerat og mig ud af at der var en slange som var ekstremt mør til indsugningen.. (Tror ikk den har så meget at sige.. For kunne godt kører uden den..) Jeg fandt så en anden slange at sætte på..
Da jeg så forsøgte at starte den startede den helt uden problemer som jeg syns var rimelig utroligt.. men stoppede så bilen igen fordi jeg skulle kører med min kammerat.. Så var det jo så senere at den ikk kunne starte.. Nogle som evt kan hjælpe..
Det lyder ikk til at der er nogen form for kompression på motoren overhovedet..
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 163
så ud og skift olien så kører den igen
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 579
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 163
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 579
Ja.. Den har ik
Nicolai - ^
Okay tak.. Kunne være man skulle gøre det..
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 579
Ja det er rigtigt.. Hvis det kan være det der er galt..
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 79 Svar: 258
Den havde ædt knasten helt, fordi han kørte på for tyk olie mener jeg....
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 579
Er 10w40 for tykt til den.?
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 579
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
men kan også være dine knaster der er slidt... , tandrem der er sprunget, ...
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 2.106
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 579
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 579
Det skulle nok passe at det er til vaakum.. til noget brændstof.. For den suger oppe på indsugningsstudsen.. Men syns ikk det havde hjulpet at skifte slangen.. For den samme dag som vi have skiftet slangen var der stadig problemer.. Men dagen efter første gang jeg startede den om morgenen kunne den godt holde i tomgang.. Og så slukkede jeg jo bare bilen igen.. Og da jeg så skulle kører i den senere.. Ville den jo så bare ikk starte.. :S
Ingen kompression på BRAVO..