{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Udstødning på 200SX. Hvilken ? {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger.

jeg skal til at bestille lidt Dele til min Nissan 200SX. og ville købe Apex udstødnings system. inde fra Apex performance. planen er at købe 3" catback system med en lille mellempotte og så er der bagpotte som slutter med et 4.5" afgangs hul.
så havde jeg tænkt mig at købe et forrør som erstatter original forrør og kat. og i 3". så fra manifold og bagud bliver det 3" hele vejen og slutter i 4.5" afgang.

Vil dette komme til at larme VIRKELIG meget eller kan det klares ? katten skal kun være på til syn. bilen skal have Stage1 chip, luftfilter, udstødning, Bov, og sættes en anelse op i tryk og have en frontmonteret intercooler.

Hvad mener i jeg skal købe ? Apex eller andre gode forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning på 200SX. Hvilken ?
  • #1   8. nov 2008 der er snakke om den S13'er i min profil. CA18DET motor.

• #2   8. nov 2008 min kammerat kører med en Uds. fra apex... den siger da noget, men larmer ikke så man ikke kan være i bilen... synes den larmer lige tilpas af hvad sådan en bil skal...

det er morten200sx herinde der kører med den...

/Kasper

• #3   8. nov 2008 ahh okay fedt nok. må lige prøve at høre lidt om den smiley den ser jo fin ud. meen jeg skal jo også komme til og fra arbejde uden at blive helt døv.

Tak for det Sneaky Fox

• #4   8. nov 2008 du kan sagtens køre med den uds. til hverdag... min kammerat kører fra odense til fåborg hverdag frem og tilbage...

og så er det en flot uds. også... man kan se på den at det er kvali...

/Kasper

• #5   8. nov 2008 ja finish og sådan ser nemlig ikke helt ringe ud på den. og lidt lyd må den jo godt sige smiley det er fordi jeg lige har hentet min hjem og den er skide utæt i mellempotten. og det er sku stort set samme pris for en normal uoriginal som den Apex der. og så kan man lige købe forrøret og slippe for kat smiley

min gas test er helt fucked pga. 10% ilt i udstødnings gassen smiley mener da kun der er 20% i luften smiley

• #6   8. nov 2008 Hej smiley

Jeg k'ører med Catback'en. Kører 35 km hver vej på arbejde og er ik træt af det. Den siger pisse godt når man fyrer til den. Er fuldt ud tilfreds, og den passer kanon også.

Jeg ska faktisk selv bruge et forrør, uden dæmper i. Såh ku godt være frisk på og få noget med i din bestilling, hvis det kan arrangeres?

• #7   8. nov 2008 Det lyder rigtigt fornuftigt. En turbo bil larmer ikke så meget som en uden tryk når man sætter stor udstødning på fordi turbo´en jo drives af udstødnings gassen så den æder en stor del af lyden i processen.

Delene fra apex er rigtigt fine, hvis jeg var dig ville jeg købe til stage 2 istedet for da det ikke er meget dyrer og så købe en større turbo når du for råd til det, den koster 6-7k

Og når du bestiller fra apex så sørg for at bestille det upgradet olie rør til turbo´en med, det koster ikke meget men man slipper for at turboen dør, og det er jo lækkert nok smiley

• #8   8. nov 2008 Ja morten, du må lige sige til så. regner med at bestille engang i næste uge. hvor er du fra ?

• #9   8. nov 2008 Korrekt Phillip.

Oil Feed Pipe er en rigtig god upgrade, det burde du kigge på Andreas.

• #10   8. nov 2008 Phillip N : Oil feed pipe er i kurven du smiley har jeg sku regnet med. jeg regner med at bestille lidt hjem. ville du tage Stage 2 ? forresten når du sådan en GT2860R lader der har T25 flange, passer den så direkte ?

• #11   8. nov 2008 Kommer fra Midtfyn, men det kan jo klares over netbank osv. Eller anden måde. Kan vi lige se på smiley

• #12   8. nov 2008 Den er regnet med i budgettet Morten, og tak skal i have for "reminderen"

• #13   8. nov 2008 men delene bliver sendt til mig. så skal jeg høre min kammerat om han stadig er på VW kursus på fyn, så kunne han tage den med til dig. så slipper jeg for at sende og du slipper for ekstra fragt.

• #14   8. nov 2008 Synes at apex udstødningen larmer voldsomt meget. Derfor fandt jeg mig en anden udstødning istedet, nemlig min nuværende HKS.

Hvis du vælger apex udstødning, så tag en front rør med lyd dæmper, og tag albuen med nu når du er igang. Da albuen og frontrøret er det der giver dig nogle heste, som er billige.

Den orginale albue er meget snæver, og har dårligt flow.

Men apex kører nogle rimelige priser på deres vare, og man får en solid vare til pengene. Men dæmpning har de da godt nok glemt i deres udstødnings rør systemer synes jeg smiley Men det er en smags sag

• #15   8. nov 2008 ja den anden turbo passer lige på, dog skal der lige justeres på nogen små ting, husk dog at du skal have en flance med til turbo´en før den kan komme på.
    sådan en varme pose til turbo´en vil også være en lækker ting.

Ja jeg ville vælge stage 2 da du kun skal have en walbro benzin pumpe stage 2 chip og nye koldere tændrør for at komme derop, udover selvfølgelig større turbo og større ic som jo er mini i standard udgaven.,

• #16   8. nov 2008 hvad koster sådan en omgang HKS René ? skal lige tænke lidt på pengepungen. der er ikke betalt afgift endnu smiley

ved i om man skal betale Told / dansk skat når man køber de ting fra England ?

• #17   8. nov 2008 Det skal man hvis de ikke er sendt som gave smiley smiley

• #18   8. nov 2008 men det er korrekt std albue er ikke for godt lavet.

• #19   8. nov 2008 Rene M.

Så sku du ha hørt Apex's Gen 1 udstødninger uden mellempotten.

Syntes slet ik det er så slemt med min. Men igen, det er en smagssag

Andreas, jamen det ville sku da være kanon. Du er mere end velkommen til og smide mig en privat besked når du ved mere, så finder vi ud af noget smiley

• #20   8. nov 2008 hvormeget skal jeg ligge oveni prisen ? skal jeg betale 25% oveni ? nægter simpelthen at tro på Danmark NOGENSINDE kan gå på røven. man betaler jo for ALT. koster sku snart en 20'er i klø afgift lige at kradse en gang på røvballerne. haha

Tror du jeg prøver den Apex der. fin pris og ser ud til at være udemærket kval.

syntes i man skal vælge forrør med eller uden dæmper ?

• #21   8. nov 2008 Du behøver ikke betale moms når du køber i england, da du allerrede har betalt engelsk moms.

Gav 4000kr for min HKS udstødning, dog købte jeg en som havde kørt 500km, af en her inde fra, den er lavet af k-power, og koster mellem 12 og 13000kr at lave.

Så jeg er udemærket tilfreds.

Men jeg synes bare at der er meget larm i apex udstødningen. Men igen, smagssag.

Men lige et godt råd..
    Start med afgift, syn, osv, forsikring. Derefter kan alt det sjove komme på tale, med motor optimering osv.

Det er træls at løbe tør for penge det forkerte sted.

Kommentér på:
Udstødning på 200SX. Hvilken ?

Annonce