{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drifting til DHB?
  • #1   29. apr 2005 Driftchallenge på DHB 2005

Som noget nyt i 2005 introducerer vi drifting på DHB. Konkurrencen bliver afholdt søndag d. 12. juni, men der bliver masser af træning lørdag d. 11. juni, så publikum får nogle attraktive røgskyer at se på.

Drifting er en japansk motorsportsgren, der nu er kommet til Europa. Og konceptet er simpelt. Det gælder om at køre sidelæns og lave så meget røg som muligt. Deltagerne bliver bedømt af et erfarent dommerpanel med karakterer mellem 0 og 10. Vinderen er den med højeste samlede score.
    Regler for konkurrencen bliver offentliggjort her på siden, når DASU har udfærdiget det endelige reglement.

Alle biler kan deltage, baghjulstræk er dog at foretrække. En forhjulstrækker kan ikke lægge et ordentligt slør ud.

Pris pr. deltager bil er 465,- kr. Prisen inkluderer: én deltagerbil med fører, én ekstra gæst samt overnatning i Vmax Campen. Detaljeret og endeligt program vil blive fremsendt ca. 8-14 dage før engagementet.

Kopieret fra Vmax.dk

• #2   29. apr 2005 Super!

• #3   29. apr 2005 jeg vil også drifte, man det jo lidt svært med en svag undervogn og forhjuls trukket LURT.

Sidst jeg var ud og lege, smadrede jeg en af kuglelejene ( venstre baghjul ) x(

• #4   29. apr 2005 glæder mig også til at se drift derhenne helt vildt smiley

Kommentér på:
Drifting til DHB?

Annonce