{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VTI Vtec..??
  • #1   29. apr 2005 Der er helt sikkert nogen kloge mennesker der ved det bedre end jeg... Ved bare at den vha. olietryk slår over på en anden knastaksel når den "går over på Vtec".

    Desuden findes der forskellige variationer af Vtec motoren... Vtec "E" er den økonomiske version som i 1,5'eren, og Vtec "R" som ligger i 1,6 Vti'en... (Tak for forelæsningen Jan T) hehe...


  • #2   29. apr 2005 På en DOCH VTi er der jo så 2 knaster, begge knaster udstyret med 2 profiler, og ved 5400 omdr.skifter begge knaster profil ved hjælp af olietryk, altså længere ventilåbningstider! Man kan vel sige at den skifter fra almindelig knast til ræserknast ved 5400 omdr....

  • jonas s
    jonas s Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #3   29. apr 2005 Ja Rene A er inde på noget af det rigtige, den ændre til skarpe knaster ved omkring 5400-5500Rpm, og det VIRKER!!!!

  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #4   29. apr 2005 Det er som de andre har beskrevet, du kan læse mere detaljeret om det her http://auto.howstuffworks.com/question229.htm

    Med venlig hilsen Kim


Kommentér på:
VTI Vtec..??

Annonce