{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

Bmw e36 325i vs 328i {{forumTopicSubject}}

Ja så ska der købes bil efter jul smiley
Men Står og ska vælge mellem 28 eller 25. og kan ikke rigtig bestemme mig.

ved godt karossen osv er de sammen. og motor næsten ens.

men er der Noget jeg burde vide om de 2 modeler.
og hva så med e46 .
hva kan sige om de biler.
er lidt lost. noget som jeg kan bruge inden jeg bestemmer mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e36 325i vs 328i
  • #1   9. nov 2008 Du burde vide det er pisse dyrt at forsikre sådanne biler, når man er 17-18 år gammel smiley

  • #2   9. nov 2008 kan du ikke bestemme dig mellem en 325 og 328 så er du ikke seriøs.. så skal du vist prøve en 325´er og derefter en 328, og vurdere ... dit spørgsmål herinde igen.. for der er da SLET ingen tvivl hva du skal vælge.

  • #3   9. nov 2008 Ståt valget mellem en 325 og en 328, må du love mig at vælge 328'eren. Godtnok påstår flere at der ikke er den store forskel, men det mener jeg så der er. Momentet er anderledes! Du får en helt anden trækkraft af det samme antal heste.... Det er virkelig mærkbart - tro mig!!

    Men prøv begge modeller i E36'eren og du vil - til enhver tid - give mig ret! Prøv eventuelt at køre 40 - 50 km/t i begge modeller og i 5. gear, når du gør det og accelerer, så er den store forskel tydelig.

    Jeg er ved at blive stemt ind, men det går lidt langsomt, så kan du ikke hjælpe lidt til med stemmerne????

    Kig efter Mercedes E 220 CDI

    På forhånd tak


  • #4   9. nov 2008 Hvis du køber E36ér, så køb en 328 bedre moment/speeder respons, efter min mening.



  • #5   9. nov 2008 bare min e39 med 528´ere den går satme godt, .. den vejer så heller ikke mere end en e36´er

  • #6   9. nov 2008 Martin G.
    ja det er jeg nok godt klar over?
    Tusind tak gutter det var lige sådan nogle ting jeg gerne ville vide smiley hehe

    Kender i evt en hjemmeside hvor gejl sælges til bmw samt div tun dele.

    Overvejer købe en std 328 for nogen ældre personer saa er du jo sikker på bilen ikke har været gemmen tæsket smiley


Kommentér på:
Bmw e36 325i vs 328i

Annonce