{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Legetøjs bil Vs Mark Racer {{forumTopicSubject}}

Så skete det. Den blev slettet..

Til dem der ikke var med i diskutionen tidligere :

I formiddags havde BG en stor diskution ang. mark racere. Det resulterede i at flere blev oprettet. og at der blev stillet spørgsmål til hvad man kunne tillade sig.. Og der er faktisk ingen regler ud over at det skal være en bil, ens egen og ens egne billeder..

I teorien kunne en ophugger oprette flere 100 biler...

Jeg oprettede så for sjov en legetøjsbil som opfyldte alle krav, Massere af billeder god tekst. Den røg hurtigere ind end noget andet..
Og de fleste syntes det var i orden..
Der kom så flere diskutioner i forummet. Og alle kunne se problemet.

Men Admins syntes ikke det var i orden selv om der ikke var regel brud..
Så de har valgt at slette bilen UDEN at skrive hvorfor de gjorde det.. Det kalder jeg latterligt selv om jeg jo godt ved at den ikke høre til her inde..

Men til dem der var med og bad om update. Så nåede Admins at slette den før jeg selv nåede det...

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=35545

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legetøjs bil Vs Mark Racer
  • #1   9. nov 2008 tja smid markræsere i album og alle andre biler der ikke er på danske plader så er alle problemer løst

• #2   9. nov 2008 Ja vi kunne jo ikke få ordentligt svar.. udover at vi tudede og var useriøse, og sidst men ikke mindst, at de bare ventede på det nye system, der skulle kunne redde det hele ?

Og ja, var med i den tidligere idag smiley

• #3   9. nov 2008 michael faktisk er det svært at få en bil ind .. da jeg skulle have min golf ind havde jeg 15 billeder i god kvalitet taget med digital camera ,god tekst men blev afvist første gang alligevel

men kom så anden gang.

• #4   9. nov 2008 Det er overhovedet ikke svært... men vil sikkert altid få afvisninger, men slet ikke svært.. Bo L, det er vel ikke den hvide, hvor du 5 eller snarere 4½ billeder til ?, for så kan jeg godt forstå det smiley

• #5   9. nov 2008 Ja det var faktis lidt underholdende tidligere.

Michael A : Jeg gider sku heller ikke hidse mig op over sådan noget :o)
    Det skal bare tage med et gram salt. OG så er det godt at man har filter listen. Synte ikke rigtigt jeg har brug for at snakke med div. umodne 16 årige der ikke har noget fornuftigt at sige. OG har SLET ikke brug for at se på en skrammelkasse til en markracer. Så er en model bil sku pænere :o)

Men jeg er egentlig ligeglad med om de er her. De kan bare ikke bidrage med noget til mig..

• #6   9. nov 2008 Ja, endelige noget at få en regnvåd søndag til at gå med :o)

Samtidig var der også en tråd om dækning på en check / salg af en bil.
    Den forsvandt også pludselig efter at den samme HA havde blandet sig i diskussionen.

Hmmmmm?

• #7   9. nov 2008 Jeg har et ord til det. Og det er noget med magt anvendelse ;o)

• #8   9. nov 2008 Synes det var vildt fedt den kom ind, jeg nåede desværre ikke at se det, men iflg. reglerne har den lige så stor ret til at være her inde som så mange andre biler.

Som jeg har skrevet før, så kan de ikke tillade sig at skulle dømme os til at stemme alt ind, som en hjælpe admin gjorde i et andet indlæg, når de selv samme personer sletter lastbiler, hvis de ikke har ret til at være her inde, kan jeg heller ikke se grund til at de skal bestemme, hvad jeg skal godkende og afvise. Det er sgu dobbeltmoralen der trykker her.

Så fra nu af bliver flg. afvist.

Guleplade biler uden det flotte mærke
    Alle biler uden plader på
    Alle ikke dansk inreg biler.
    Alle biler med nummerplade fjernet eller skjult.
    Alle ATV'er.

så der sikkert nogen der bliver sure, men what the hell så der ikke noget nyt i det.

• #9   9. nov 2008 º Scapegoat º : Du skal ærge dig over du ikke så den. Det var faktist en fed tekst jeg havde banket sammen til den :o)

• #10   9. nov 2008 pis os, du kunne da godt lide ha' taget et screen shot.
    smiley

• #11   9. nov 2008 martin hehe jo det er det .. det er fordi jeg har skiftet kofangere . lygter og ligne på den så smed jeg sku de gamle billeder ud så det er derfor der ikke er så mange smiley gad ikke have alle de gamle billeder =)

• #12   9. nov 2008 He he. Tænkte ikke over det. Regnede godt nok med den overlevede til i morgen mandag. Og så ville jeg selv have slettet den.. Men de valget at gå den ikke diplomatiske vej..

• #13   10. nov 2008 bo L:

Det er da ikke svært, at få en bil ind, hvis man gør det ordentligt første gang. Min Swift kom ind på under 5 minutter, uden én afvise-stemme.

Kommentér på:
Legetøjs bil Vs Mark Racer

Annonce