{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

BMW 316i {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens ..
Nu har fundet en pæn BMW 316i som jeg roste og sagde den var pæn , så var der nogen kollegaer som sagde det var noget værre lort og bla bla bla..
Kender i noget til bilen og sådan , de sagde den var meget langsom men man kan vel gøre den hurtig for lidt penge eller??

På forhånd tak for hjælpen
god weekend.. =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 316i
  • #1   14. nov 2008 e30 eller ?

• #2   14. nov 2008 Der står bare 316i når jeg søger på bilbasen =) Så tror det et nej smiley hehe

• #3   14. nov 2008 nu har jeg selv ejet en 318i.., og det er jo ikke just nogen raket, men selve bilen er da fin nok, hvis den er behandlet ordentligt.. Men hvis du vil have noget med træk i, så er det sgu nok ikke en 316i du skal have dig..

• #4   14. nov 2008 hvornår er bilen fra?

• #5   14. nov 2008 jamen den behøves sku ikke være et lyn , har fået de klip jeg skal have !!
    Men altså den er fra 1994 , og ser rigtig fin ud.. Sys bare folk lyder meget kritisk når de høre BMW 316 :S hmm

• #6   14. nov 2008 så er det en e36 model..
    Men altså, hvis du ikke skal bruge den, til at spille smart i, så er det da en udmærket bil..

• #7   14. nov 2008 Hmm.. Den skal sænkes og måske større fælge, også vidst det.. Tørre ikk køre ALT for hurtigt i det mere.. bruger mit kørekort til arbejde så vil være for dumt og køre for hurtigt jo .. smiley
    Med ved du meget om BMW eller??

• #8   14. nov 2008 ikke synderligt.. Men har ejet samme model som din, bare en 318i., men det er jo kun motoren til forskel.. Men hvis jeg var dig, ville jeg nok nærmere kigge efter en 320i, den lyder også lidt bedre med de 6 cylindre smiley

• #9   14. nov 2008 Hehe ja og dyrere i forsikring og en større bil generelt eller fås de også i Coupe ? smiley hehe

• #10   14. nov 2008 de fåes også i coupe.. Altså, det må jo være en 4-dørs du har kigget på, ikke?

• #11   14. nov 2008 en 316-318 er fint hvis man ikke går sindsyg meget op i hastighed, moment osv..

pæn bil, billig at style, billig i dele, driftsikker økonomisk, .. hvis den er pæn i lakken og ser fornuftig ud med hensyn til rust, .. så er det jo bare at købe grunden til folk snakker ned er fordi når de høre BMW tænker de kæmpe motor 6 cyl, mange hk.. men nogen kan godt nøjes..

• #12   14. nov 2008 Jeg kan godt nøjes , men kan godt ske de siger i hvert fald det noget skrammel mange af dem :s Men sys det en pæn bil men altså nu ved i jo en del herinde..
    Hvis den skal gøres bare en lille smule hurtigere hvis det kan lade sig gøre hva vil prisen ligge på det?? smiley

• #13   14. nov 2008 kurt, køb den der er mange til pris mellem 20-30 i God stand .. har set flere herinde,.. og hvis du gerne vil have sådan en så spring på dem...

MEN du skal bare ikke fortryde om 2 mdr og tænke du vil tune den, for der er ikke meget at gøre hvis du skal have den lovlig tunet.

• #14   14. nov 2008 Hmm oki.. Du lyder satme klog på det punkt. !!
    Kan man ikk chippe sådan en satan eller noget som helst?? ved ikk en skid smiley så hjælp..!
    Men tror jeg køber af forhandler , er bleven taget hårdt i røven herinde en gang..!

• #15   14. nov 2008 nej en 316, 318 får du intet ud af, medmindre du skifter knaster, banan, udstødning, chipper den men inden du er færdig har du brugt over 10 k, og for de 10 ekstra, ku du ha købt en 320 med 40hk mere..

• #16   14. nov 2008 hehe nå oki smiley tja det var jo alligevel en sjat smiley
    Så sitter jeg sku bare mit anlæg i så må det fandme være rigeligt smiley Meeeen utrolig mange tak ..
    Jeg skriver til dig når jeg køre ud til forhandler i morgen.. Fordi du fandme klog man! smiley

Kommentér på:
BMW 316i

Annonce