{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

lyd på min astra 1,8 {{forumTopicSubject}}

hej bg
jeg ville gerne have noget mere motorlyd ud, jeg har prøvet at sætte et kn kit på men det gav ikke nogen foreskel er der nogen der ved hvad man kan gøre, for man må da kunne få noget brøl ud af den hvis man tager luftfilter kassen af,
jeg havde også tænkt på en udstødning men jeg vil kun have der laver en fed storts lyd, noget ligende BMW lyden den er lækker og ikke bare thansen brøl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyd på min astra 1,8
  • #1   16. nov 2008 du får ikk noget ud af og sætte et KN filter på den originale luftfilterkasse! start med og smid den væk, og hvis det ikk giver nok så prøv med en anden bagpotte. de potter der er lavet til bilen larmer ikk så meget som en universal potte du selv skal lave rør til!

  • #2   16. nov 2008 har selv en 1,8 16V og har også prøvet med filter.. det er godt nok meget begrænset hvad det gir af lyd:( men prøv at købe en "rigtig" sports potte evt remus, sebring eller noget i den stil. hvis det skal være rigtig godt og du har penge til det så køb et komplet rustfrit, banan og det hele så får du en ond sound

  • #3   16. nov 2008 Jeg havde et åbent keglefilter på min Astra, og den brølede godt nok. Væk med luftfilterkassen og smid filteret direkte på studsen, eller få et rustfrit rør sat på i stedet.
    Men hvis du vil have den rigtige bmw lyd, mangler du lige 2 cylindre. smiley


  • #4   16. nov 2008 På min 1,6i 16V har jeg smidt et greenfilter på, med et stykke rustfrit rør. Udstødningen er en universalpotte. Den brummer ikke så meget ved normal kørsel, men brøller når den ska lave noget.

Kommentér på:
lyd på min astra 1,8

Annonce