{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ned med registreringsafgiften
  • #1   17. nov 2008 de hjælper ikke til noget de er igang alle steder med de underskrifter, også på facebook osv.. men tror sku ik det hjælper

• #2   17. nov 2008 Tror ikke det hjælper noget...men kan da godt lige skrive mig ind

• #3   17. nov 2008 Alle de underskriftsindsamlinger på nettet er spild af tid, da de en underskrift givet i sådan en indsamling ikke er juridisk forpligtende. Desuden er det alt for let at snyde med, idet man kan underskrive på naboens vegne.

Den slags er spild af tid, da ingen tager det seriøst.

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
    #4   17. nov 2008 Selvfølgelig hjælper det ikke. Hvad skulle det gøre godt for at få vores navn på at vi gerne vil spare penge? smiley Det er da ret åbenlyst at vi ikke gider betale bilerne 3 gange. Politikerne ved da godt at alle synes afgifterne er noget urimeligt fis, men det er jo hvad der bla. får landet til at løbe rundt, så det forbliver jo nok sådan smiley

• Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 758
    #5   17. nov 2008 ja, hvis den endelig blev sat ned ville skatten eller noget andet, bare gå op istedet, for pengene skal jo komme et sted fra..

• #6   17. nov 2008 fjern det meste af afgiften og smid 1kr mere på benz og diesel... for det første ville folk købe nyere biler som er 40 gange mere sikre end en rusten spand fra sidst i 70'erne og for det andet ville politikkerne blive gjort tilfredse med at co2 osv bliver nedsat pga folk køber nyere biler...

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
    #7   17. nov 2008 Nemlig. Hvis de sætter afgiften ned får vi bare noget andet, som f.eks i england de betaler i hoved og røv, vejafgift, fartkamera over alt og jeg ved ikke hvad.

I danmark betaler vi meget for bilerne, men de er relativt billige at køre, I England er bilerne relativt billige i indkøb men koster en formue at køre, så i sidste ende har vi ca. de samme udgifter.

Så kan man spørge hvilken version der er bedst. Jeg ville nok stadig hellere have englands udgave. Jeg ville foretrække at have en fed bil som man ikke kørte så meget i, frem for en møgspand du må køre alt det i du vil smiley

• #8   17. nov 2008 fuck nu af med de der konstante underskrifter, tror i selv på det sku hjælpe noget som helst!

• #9   17. nov 2008 Det er ganske vanskeligt at ændre registreringsafgiften. Hvis man feks. fjerne det halve af registreringsafgiften idag - hvad så med de biler der blev solgt i går? Skal de så have penge tilbage, eller skal de bare stå med fornemmelsen af, at de har gjort en dårlig handel, fordi deres bil nu er langt mindre værd?

Den eneste måde man reelt kan ændre registreringsafgiften på, er ved at omlægge den i takt med, at der kommer nye teknologier (brint, el, biodiesel etc.)

Personligt synes jeg, at bilerne skal være meget billigere, og så skal man betale for den forurening man udleder. På den måde kan næsten alle få råd til en ordentlig bil, hvilket er til gavn for miljøet.

Kommentér på:
Ned med registreringsafgiften

Annonce