11.054 visninger
|
Oprettet:
opgive kontonr.og reg.nr til køber. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har solgt nogle fælge til en fyr, han vi så overføre pengene til min konto og få en til at hente dem for sig, kan der ske noget ved at opgive konto.nr og reg. nr til ham?
apr 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Emner: 37 Svar: 590
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.037
Kortoplysninger er det farlige som folk man misbruge.
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 7 Emner: 227 Svar: 1.754
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 67 Svar: 624
Mange lokale banker ( Hvis man bruger det ) Er fuldstændig lige glad med at se både id. Og dit kort fra banken hvis man siger man har glemt det. Har jeg ofte gjordt i byer hvor jeg normalt ikke kommer, altså de kender mig ikke.
Det folk normalt er penge for om det kan misbruges på nettet. Og nej det kan det ikke. For der skal bruges kort nummer, det foran på kortet. Reg nummer og udløbs dato.
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
mar 2003
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 458
Det kan du sagtens gøre. Men gør dig nu selv en tjeneste, og nøjes med at skrive en PB til ham. Og dermed er han højst sandsynligt, den eneste der ser den !!
For som Dennis H skriver. Så er det altså muligt... Har selv lavet den klassiske med at få hævet penge - på min egen konto, uden hævekort. ved bare at sige mit cpr.nr. eller konto nummeret. For det kan jeg i hovedet. Det er oxo rimelig nemt
Men ta' dine forholdsregler - og skrev en PB til ham. Altså hvis det er her på Bilgalleri.dk, du har tænkt dig at give ham det (skrive det til ham)
Held og lykke med salget
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Har selv haft en der kom med samme historie, og jeg sagde ok til at han overførte pengene inden jeg afsendte, og at jeg kontrolerede det først, hanns næste forslag var at hans "ven" kunne hente varen og han så overførte.
Jeg sagde at pengene skulle være inde først og så var vendte han ikke tilbage, så pas på, det kan være et trick køber bruger, vennen kan jo tage mønt med til dig ???
opgive kontonr.og reg.nr til køber.