{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Diesel... Hjælp lige drenge {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har kigget lidt på om det var en ide at købe en Diesel hakker.. Men jeg har forsøgt at læse lidt i forummet og snakker lidt med forskellige kammerater osv.. Men jeg føler ikke rigtig jeg har fået et entydigt svar.. (kan jo være der ikke er det) men alligevel prøver jeg lige herinde

Hvor mange km syntes i man bør kører om året før det kan betale sig at gå ud og købe en TDI?

Og når folk så svarer min. 20.000 - 25.000 km eller hvad pokker i mener hvad er det så helt præcis i mener? Altså sæt nu jeg kun kører 15.000 km så sparer jeg da stadigvæk penge på at den kører længere pr liter, lidt billigere diesel priser osv?

Ydermere har jeg ladet mig fortælle at en Diesel er dyrer at reperere på? Passer dette? Er den generalt dyrer i drift?

Det jeg har kigget på er en Seat Leon fra 2001 1,9 TDI der har kørt 155.000 km.. Er det er go bil?

Det var lige en smøre til jer der keder jeg her til eftermiddag smiley

Tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diesel... Hjælp lige drenge
  • #1   24. nov 2008 altså bare den ekstra årlige afgift gør jo at man skal køre x antal tusinde km før det der går lige op. En diesel bil koster også mere i indkøb og reperation smiley

• #2   24. nov 2008 Lækker vogn du kigger efter... Du skal sku ihvertfald ikke frygte noget. Med hensyn til diesel synes jeg det er en smagsag, folk der kører 10-15000km køber i hvidudstrækning også en diesel hakker, det er nok fordi de har en dejlig mellem accelration, især det man har brug for i byen. Og nej du skal ikke være bange for at købe en TDI selvom der kører en masse rygter om dyser, svinghjul, osv.. Du kan ikke dræbe sådan en maskine med alm. kørselsmønster smiley

• #3   24. nov 2008 en gang diesel altid diesel. men hensyn til reperation ja de er dyrer, men skal ikke laves så tit, så det går nok lige op. alm vedligehold er jo det samme, tandrem olieskift osv. jeg ville anbefalde dig diesel hvis du ikke kører race..

• #5   24. nov 2008 Okay mange tak.. Det er netop til primært bykørsel og der er momentet jo det primærer man har brug for smiley

At gi 160k ca for en Seat leon 1,9 Tdi med alt i udstyr, 19" bbs fælge, læder kabine og al i cupra dele er det dyrt? Den har somsagt kørt 155k

Kommentér på:
Diesel... Hjælp lige drenge

Annonce