{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lovligt race d. 14 maj - hvem kommer ?
  • #1   3. maj 2005 den 14.maj?? har man da ik hørt noget om...sføldig!!! hvad skal der ske?? det samme som sidste år??

• #2   3. maj 2005 Yes streetracing.dk har atter været så venlige at arrangere et race... de slår dørene på kl. 10.00 lørdag d. 14'e på køreteknisk anlæg i Randers...

Tillader mig lige at copy + paste fra deres side...

Så er vi klar med første arrangement. Datoen er 14. Maj. Stedet er KøreTeknisk Anlæg i Randers. Det er åbent for alle med benzin i blodet.

Hvis du ønsker at køre streetrace kræver det at du kommer i en indregistreret bil og har et gyldigt dansk kørekort. Prisen for kørsel, alle de gange det er muligt på dagen, er 100 kr.

Dato: 14 Maj 2005
    Tid: 10 til 16
    Sted: Randers Køretekniske Anlæg.
    Kørsel en hel dag: 100 kr.
    Entre for tilskuerer: 50 kr.
    Begrænset til 150 kørende.
    Tilmeld dig hurtigst muligt på ch@streetracing.dk
    Indbetaling af startgebyr på konto:
    Reg.Nr: 9335 og Konto: 0002908131
    Skriv venligst navn på bankoverførslen

• #3   3. maj 2005 Arrangementet vil blive afviklet på en 201 meter bane med "juletræ" og tidtagning, altså fuldkommen som til DHB og andre Streetrace arrangementer.

• #4   3. maj 2005 lidt dum dag egentlig da der er motorfestival i allingåbro samme dag! men tror da nok jeg skal finde til randers!!! håber bare vejret er lidt bedre end sidste år. er du med til at arrangere det??

• #5   3. maj 2005 Nej det er jeg ikke smiley ville bare gøre folk herinde opmærksom på det, da jeg heller ikke vidste en skid om det før idag

• #6   3. maj 2005 oki jeg siger tusinde tak. jeg kommer!!! krydset er sat i kallenderen!

• #8   3. maj 2005 lyder godt...

Thomas hvilken alfa har du købt ?

• #9   9. maj 2005 jeg kommer også forbi tror jeg, men gider sku ikke køre smiley har alligevel ikke en chance..

Kommentér på:
Lovligt race d. 14 maj - hvem kommer ?

Annonce