{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ATV med 4 hjulstræk...
  • #1   25. nov 2008 kig efter barossa/smg der får man utrolig meget for pengene. Der er 3 klasser efter min mening. Der er high end hvor man har yamaha, suzuki og alle de kendte og så er der mellem klassen med barossa, polaris osv. og så er der low budget kineser modeller der går i stykker med det samme smiley

• #2   25. nov 2008 Hvor meget vil han ofre og hvor meget vil han skruge i dem???

• #3   25. nov 2008 Min kammerat har en 400ccm suzuki med valgfri 4x4 og høj og lavgears gruppe.. den kan sagtens trække en 19fods båd på trailer og det hele.. Han har også trukket en lastbil der ikke kunne starte..
    Den trækker utroligt godt.. 'Den ligger dog til en pris på 30-40kg..

• #4   25. nov 2008 kan også anbefale Suzuki.
    500ccm Quadrunner 4x4.. Der er træk og aut.gear. Der kan vælges Lav/Høj gearing samt bak.

Pris ca 55-60k for ny. http://www.crotchrocket.com/pages/newvehicles/viewmodel/50/30/327/2007/suzuki-vinson-500-4x4-auto.aspx Sådan en her.

Den bliver til dagligt brugt til markarbejde. Trækker trailere med alverdens udstyr på. Desuden har vi en sprøjte vi kan monter, til Juletrær smiley

Den er desuden også et kæmpe legetøj.. Offroad dirt riding i stejl terræn er dens rette element.

• #5   25. nov 2008 Jeg har også en 650ccm Honda Rincon crosser. Den trækker også ekstremt godt. Der er også valgfri 4x4 og 3 eletroniske gear. vandkølet. Den går ekstremt godt. Hvis han er intressertet i sådan en kan han godt købe min.

• #6   25. nov 2008 Hey Drenge...

Tror han vil købe helt ny...

Men han har set på noget 450 Cmm Honda... Men de er i ca 70.000...

Men kunne da være sådan en susuki ku være en mulighed...

Han vil ikke selv rode med det.. så det skal bare virke og holde til noget...

Derfor han har fået anbefalet Honda...

• #7   25. nov 2008 Umiddelbart er jeg meget imponeret over kvaliteten af mom suzuki, men der er ingen tvivl om at der findes bedre(og dyre) produkter. Hvis det er sådan at han virkelig vil smidde penge i det.. Så er det næsten ingen tvivl om det: Han skal have en Polaris 800ccm 2 Cyl. 4x4, med spil. Det er "über" maskinen!

• #8   25. nov 2008 Han skal ikke købe 3en 450ccm Honda den har ikke 4 uafhængige hjul som at en 650ccm har. Men stadig ingen tvivl om at den 4650ccm Honda er en meget fin maskine.

Kommentér på:
ATV med 4 hjulstræk...

Annonce