{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Kør for H****** da ordentligt!!(debat) {{forumTopicSubject}}

Hvor jeg dog virkelig selv hader de forskellige kassevogne, som har det med, at de bare partout SKAL ligge i overhalingsbanen, i den tro, at de ejer motorvejen.

Hvad er det der gør, at I tror i ejer "verdensherredømmet" såsnart i sidder bag bag rattet i en forpulet latterlig kassevogn, overhaler man jer, så kører i kraftedeme helt oppe i røven på en, hvilket er fuldstændig go´nat kørsel, efter min mening.

Kunne man stoppe op, og smutte ud og klippe jer et par stykker, så gjorde jeg det gerne, for nogle ting kan jo åbenbart ikke kun klares med signaler, der burde være til at forstå.

Men hvorom alt er, så er chikanekørsel med en kassevogn som "hovedperson" skyld i, at en 26-årig kvinde har ladet livet.

http://ekstrabladet.dk/112/article1089480.ece

Flot ellers!

Andre der kører så hasarderet, burde miste kortet for bestandigt.

Kan også nogle mindre pæne ord, onmkring taxavognmænd i hovedstadområdet, for I er kraftedeme også nogle sindssyge bilister.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kør for H****** da ordentligt!!(debat)
  • #1   25. nov 2008 for ikke at tale om 18 årige knægte i små 3 døres biler med stor udstødning, voksne mænd i deres nye passater, kvindelige sælgere i Altea'er osv....

Alle køre jo ad helvedtil nu til dags, og hvad så....

• #2   25. nov 2008 Har du det bedre nu? hehe..

Men ja enig. Dem i kassevogne kører bare med klampen i bund, og grunden til at de kører helt oppe i røven på dig er at de kan bruge din slipvind til at køre en myrefissehår hurtigere...

• #3   25. nov 2008 Har været vendt i et andet emne i dag. Men yderst vedkomne debat. For et eller andet sted må de jo være, også herinde, de, der giver sig i kast med overhalinger for at provokere, og langsom kørsel/nedbremsninger hvis de føler sig provokerede.

• #4   25. nov 2008 bare rolig det er ikke kun i kbh taxa'erne kører af h......... til vi bor på en ganske alm. villa vej hvor der bor en taxa chauffør længere henne af vejen til trods for at man kun må køre 40 på vejen ligger han gerne med mellem 80 og 100 her hen af..

• #5   25. nov 2008 Enig enig.

Hader sq også når man køre på motorvejen at de altid skal ligge derude, især de hændværker biler med 2ton værktøj på ladet.. og så kører de alligevel 150 med klampen i bund og 4 mænd i bilen..
    Endnu mere hader jeg lastbiler, de burde forbydes imellem 6 - 9 i hver dage, damn de laver dælme så meget kø.. især dem som beslutter sig for at overhale da de jo lige køre 1km/t hurtigere end den foran

• #6   25. nov 2008 hmm jeg er nu en af dem der træder kortvarigt på bremsen når folk ligger for tæt på mig men nu har jeg også min 5 mdr. gamle søn med tit og ofte.. ham vil jeg nu gerne have med hjem i god behold men det er der sgu mange 18 årige tumper der ikke tænker over..

• #7   25. nov 2008 ¤ (( NORDJYDEN )) ¤
    Noget siger mig, at du endnu ikke har haft den oplevelse med en kassevogn, men kontra BMW og Audi, så er dem i VW Touran sq´ ikke et hak bedre.

• #8   25. nov 2008 johnny -hvis du kan trække ind, forstår jeg ikke du ikke trækker ind. Ingen grund til at presse folk bagfra hvis der alligevel ikke er plads til de kan flytte sig, men ligger man og flyder i overhalingssporet uden grund, så bliver der nogen gange kørt tæt, hvis ikke man forstår et BLINK eller to.

Plejer nu at bruge tågelygten selv, i de situationer, på seat'er er der tåge i begge sider, så hvis folk ikke er kendere kan det sagtens ligne en bremse.

• #9   25. nov 2008 Er helt enig.. Er SUPER træt af folk der kører tæt på.. Gør det aldrig selv, for jeg tænder helt af på det + jeg har oplevet at blive påkørt bagfra, af en bil der ikke kunne finde ud af at overholde afstand.. Og ja, synes tit man ser varevogne køre som røvhuller, ISÆR super tæt på..

• #10   25. nov 2008 bruger også tit tågelygten og når jeg har den bette med overholder jeg fartgrænserne men oplever sgu også tit at folk presser på i indersporet og på de alm. landeveje.. har engang måtte holde ind til siden på grund af en nar i en volvo der kørte helt op i røven af mig, tændte tågelygter og det lange lys så jeg ikke kunne se en skid til trods for at jeg kørte 90 hvor jeg kun måtte køre 80..

• #11   25. nov 2008 Nicole K

Enig igen.. Det er da nok det værste når folk ligger og snegler.. Selvom de gør, kører jeg stadig ikke op i røven på dem.. Medmindre det har stået på over flere kilometer..

• #12   25. nov 2008 Som lastbilschauffør har jeg oplevet min del af idioterne på de jyske veje i det her tilfælde . Bla en ung kvinde som med børn i bilen kørte lige ud foran mig .. tro mig der er ikke noget værre end den følelse af at kunne mærke abs'en lufte ud på en fuldt lastede lastbil. Men som hun var træk hun ind på den efterfølgende tank hvor jeg så fulgte efter og spurgte hende ligeud om jeg ikke bare skulle ha taget livet af hende alene eller om hun ville ha børnene med . .råbte så højt af kællingen at folk på tanken begyndte at samle sig omkring mig . . Hun havde børn i bilen . .hvad fanden tænker so'en på . .
    Men jeg har altid holdt afstand til folk men det er ikke altid nok . . en af mine kammerat smadrede hans nystand satte bil fordi en taxachauffør "glemte" at blinke af da han skulle dreje ..
    Jeg er bestemt ikke et af guds bedste børn på en vej da jeg er vild med fart(ikke i lastbilen) men jeg har altid lært at vise hensyn og være opmærksom på forholdene. Men det er fandeme svært når der feks kommer en spade som lige skal overhale fordi så er han først ved lyskrydset og holde for rødt . .
    Kan kun sige lad jer ikke narre og regn ikke med at folk tager hensyn til jer og jeres liv . ..

• #13   25. nov 2008 Kan kun følge dig........var ved at blive kørt ned af en taxa forleden med ca. 120 km/t på strandvejen i nordsjælland, pisse ligeglad med alt og alle!

• #14   25. nov 2008 Jeg vil istedet foreslå politiet at holde, alle de steder de kan komme til efter sjællandsbroen imod Sverige, så kan de nok nå at snuppe en del taxavognmænd på en dag.

• #16   25. nov 2008 hej
    nu køre jeg mellem kbh og herning til par gange om månden og kommer der en i hans/fima kassevogn trækker jeg sku da gerne til siden for han ,,,,,,men liger der ikke et eller andet sted med at folk ikke kigger bag ud mere ,, for det kan da ikke være så svært at se om den bil der kommer bagfra køre hurtiger ind man selv gør.....
    tro sku vi er kommet til et sted hvor man ikke udviser den respekt for ander belister i trafiken"men her kommer jeg flyt dig "

en anden ting fuck hvor ville jeg have det dårligt.hvis er har være skyld i at min ven blev dræbt pågrund af at jeg ikke kan tage at en anden bil blinker men lyst på motervejen.
    mvh
    jakob t

• #17   25. nov 2008 Jakob: Ja hvor må vi håbe at der sidder en med MEGET dårlig samvittighed.....................der skal to til den slags ballade !!

Det er akkurat som en slåskamp....walk away !!!!

• #18   25. nov 2008 og du kører jo selvfølgelig selv altid pænt smiley

• #19   25. nov 2008 nu så jeg lidt kort der var nogen der skrev at noget på 18 ikke altid tænker sig om. der er fandme mange 25-30 der kører lige så ringe som en på 18.

jeg er selv 22 i morgen smiley og det er i hvertfald ikke mig der skaber trafik uheld i skive.

man skal ikke tro bare fordi man er 30 at man kører som gud. selvf får man mere rutine men det er da lige fedt hvis man kører 30km gennem byen som jeg så her den anden dag. så bliver jeg sur og dytter.

forsat god dag

• #20   25. nov 2008 Det er osse min erfaring at folk i kassevogne kører helt oppe i røven af en konstant. Kraftedeme træls at have sådan en stor bil så tæt på.

• #21   25. nov 2008 Jeg tror næppe, at hovedparten af dem der kører i kassevogne tænker over, hvilket fatale konsekvenser der vil opstå, hvis de torpederer en personbil bagfra, fordi de ikke har holdt ordentlig afstand.

De kører ganske enkelt med hovedet under armen.

• #22   25. nov 2008 Ketil =ssj= L du kan sku da ikk dømme alle kvindelige eller gamle billister på en gang. der er sku nogle der kan finde ud af og kører bil.....

Men noget der satme også er belastende, er de fucking håndværkere der smider redskaber, affald osv op på deres lad og så ikk søger for at få lortet bundet fast.
    Har kørt på motorvejen hvor der kom flyvende træstykker fra en håndværkerbil, som resulterede i, at bilen foran mig fik smadret hele fronten, (forrude, kofanger, fronthjelm og skærm) og restende af træstykkerne smadret min kofanger. sådan noget kan skabe noget af en ulykke hvis folk ikk når og reagere hurtig på det... heldigvis var det kun skader på bilerne det gik ud over... men at den skide håndværker bil bare kører videre. hmmmmm... ja han burde sku ikk ha haft kørekort ved at sætte andres liv i fare....

• #23   25. nov 2008 Kan godt li folk går efter enkelte bil mærker hehe

Men ja der er mange som køre uansvarligt , men det er jo ik kun på motorvej det er overalt det sker .

• #24   25. nov 2008 okay før hva det lastbiler der hva nogen svin nu er det så kassevogne..... okay jamen så må jeg jo til at kører sådan for jeg har en kassevogn..... hahaha hold da op mand...... lige meget hva bil mærke model årgang så er der altid nogen der kører som om de ejer vejen....

Kommentér på:
Kør for H****** da ordentligt!!(debat)

Annonce