{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Fra 100 kr, til bank. FUCK THANSEN. {{forumTopicSubject}}

Jeg var dum at købe en sportspotte deroppe som jeg retunerede igen 1 time efter. Men selvom jeg betalte kontant ville de fandeme ikke give mig pengene retur.. næææ nej de skulle overføres via bank og der ville gå 3 hverdage, pga. alt over 100 kr skal overføres. !!!! jamen kære søde thansenspasser, jeg skal bruge dem nu for de penge skal bruges et andet sted! .. Regler er regler.. Ja rend mig i røven! Fucking uintelligente padder som arbejder der via kontanthjælp!

Jeg har været derinde for sidste gang i mit liv også selvom de sælger fyrværkeri til nytår.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra 100 kr, til bank. FUCK THANSEN.
  • #1   27. nov 2008 det står rimelig tydeligt sort på hvidt på deres hjemmeside.. det er en meget fornuftig måde at minimere kassebeholdningen, så jeg kan ikke se hvad der er så forfærdeligt i dét..

• #2   27. nov 2008 hmm nu er det jo sådan set ikke ekspedientens skyld det er en politik de har og med den mening du har om dem er de da sikkert ganske glade for at du ikke vil handle der mere

• #3   27. nov 2008 Skulle aldrig være den ved rosengårdcentret?

• #4   27. nov 2008 syntes bare det er en åndsvag regel. virkelig dyb åndsvag. De kan da godt informere folk om det via køb over 100 kr.

• #5   27. nov 2008 nej det er i svendborg..
    Jeg er da ligeglad. Jeg ved de kan fixe det på en eller anden måde. Jeg sagde det var død vigtigt fordi jeg havde en mekaniker der ventede på mig, og var på timeløn..
    de var kolde i røven.

• #6   27. nov 2008 det er alle thansen butikker der skal gøre sådan , og lev med det tudefjæs ,

elgiganten , LV , osv osv , gør det osse så hvorfor tuder du over det ?

• #7   27. nov 2008 det er første gang jeg oplever det. nej jeg tuder ikke. Det irriterere mig bare grænseløst, Jeg arbejder selv på en service station, og der er der ingen regel om sådan noget pis!

• #8   27. nov 2008 Returret
    Skulle du, mod forventning, fortryde et køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Det forudsættes, at varen returneres til os i væsentlig samme stand og mængde.

Du kan også undlade at modtage forsendelsen og derved udnytte din fortrydelsesret.

Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du betaler forsendelsesomkostningerne.

Når du returnerer varer, kan du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage, eller varen ombyttet med et andet produkt. Ønsker du pengene tilbage, kan vi overføre dem direkte til din konto, hvis du blot oplyser bankens navn samt registrerings- og kontonummer.

Du kan også fortryde købet ved at aflevere varen i en af vores butikker. Bemærk dog at der, af sikkerhedshensyn, ikke udbetales over kr. 100,- i kontanter. Beløb over kr. 100,- overføres til bankkonto.

Kontakt oplysninger:
    T. Hansen Gruppen A/S
    Stensgårdvej 1
    5500 Middelfart

Tlf: 63 41 69 69
    Fax: 64 41 35 35
    CVR nr.: 15242485
    A/S reg.nr.: 201.508
    E-mail: thansen@thansen.dk

• #9   27. nov 2008 Jeg følger den alm. lov der siger alt under 1000 kr gives retur, alt over overførsel eller check.

• #10   27. nov 2008 nå fuck nu det, har pengene fredag.
    godnat. havde bare lidt vrede der skulle ud..
    btw, jeg købte en bagpotte fra isotta som jeg er rigtig glad for.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #11   27. nov 2008 Syns fandme det er helt iorden de ik kan gi penge tilbage.. De minimere risikoen for at der blir begået røveri hos dem..
    Men ik for noget, burde du ik ha set litd fremaf ? Fortryde køber kun 1 time efter, pga en mekker, er jeg den eneste der ved om bilen skal til mek en time efter, og han gerne vil ha kontant betaling ?

• #12   27. nov 2008 Omfg. Jeg er så træt af at folk tuder sådan over thansen.
    Så lad dog for pokker hver med at handel hos dem?
    Det er en ganske alm butik, som har regler lige som alle andre butikker rundt om i landet. Lev med dem. De laver dem squ ikke om fordi der sidder et lille tudefjæs og tuder over dem på bilgalleri.
    For der er jo folk herinde hver dag der gør præcis det samme.

• #14   27. nov 2008 Splynk--

helt ærligt..
    hvorfor er det latterligt..???

når du går i THANSEN, hvor mange sikkerhedsvagter ser du så..???
    og hvilke steder ligger de..
    de ligger ihvertfald typisk ikke de mest befærtede steder...
    så hvis de har for mange penge i kassen, så er det jo lette ofre..

jeg ville nok også føle mig mere tryg som ekspedient, hvis jeg vidste at der ikke var alt for store beløb i kassen..
    lige så vel som der jo også er flere og flere tank stationer som er begyndt at have en meget lav grænse for hvad man kan hæve over beløbet ved køb med dankort..
    og det er jo 100% rimeligt.

det handler jo om at give medarbejdere og kunder en sikker og tryg fornemmelse når de er ude og handle..

og 100 kroner er ikke for lavt..

specielt ikke når at det er retur vare..
    hvis man selv har valgt produktet, og man fortryder så kort tid efter..
    så skulle man måske lige tænke sig om en ekstra gang, inden man købte noget...

• #15   27. nov 2008 www.kinagrill.dk

• #16   27. nov 2008 Haha............

Tænk at brænde sammen over en skide hund....... god humor :D!

• #17   27. nov 2008 Three little birds...

• #18   27. nov 2008 Ifølge købeloven har du slet ikke krav på at få pengene retur, når du har købt varen i en almindelig forretning.

At T-hansen alligevel lader dig returnere varen er blot en service fra deres side

• #19   27. nov 2008 Nu har jeg selv arbejdet i Thansen, ved ikk om man kan sige desværre, så jeg har osse tit oplevet mig selv som et "røvhul" over for andre folk.. Primært fordi det strider imod min egen fornuft.. Jeg har før solgt en kilerem til en person der kom ind i butikken, alt var fint og han gik igen, 10 min efter kommer han tilbage igen, og vil have pengene tilbage fordi han har fået den forkerte, jeg kan sagtens huske manden, men pga de regler og skidt og tjavs, kunne jeg ikke give manden pengene tilbage, uden at få hans "kundenummer" som i tilfælde her, er telefon nummeret. Manden ville ikke oplyse tlf nummeret også kunne jeg ikke gøre mere end stå at kigge dumt på en stegt tosset kunde..

Det har selv pisset mig af at thansen har af og til en dårlig "returret" poliktik.. Men sådan ligger landet desværre bare.

• #20   27. nov 2008 Jeg vil nu heller ikke sige at det er Thansen der er nogle fjolser... Det er nok nærmere dem der kommer og handler der...

• #21   27. nov 2008 Splynk *: mit indlæg var til trådstarter, og han har ifølge købeloven ikke KRAV på at få så meget som en bukket 25 øre retur.
    Men det er rigtigt at hvis varen er defekt, kan sælger vælge at reparere, ombytte eller give penge retur.

• #22   27. nov 2008 100 kr.. vildt..spænd hjelmen.. du overlever nok at mangle 100 kr et par dage.. ellers kan du nok låne af et par venner. Ellers må du ud og samle flasker.:-)

• #23   27. nov 2008 Regler er regler sæt dig ind i dem inden... Det er det samme med statoil, der må heller ikke være mange penge i kassen. Det er logik for burhøns, og det er da vist dig der er på kontanthjælp siden du ikke har yderligere 299 eller hva sådan en potte koster...

• #24   27. nov 2008 kan ikke lade være med at tænke på en ting,hvis nu der er rigtig mange som skal have penge tilbage (hvad der jo nok er mange der skal hos T-svansen)hvem score så renterne ? det er jo nok ikke kunderne.

• #25   27. nov 2008 for mig at se handler det ik om 100 kr men om svansens politik, som jo er rent til grin overfor kunderne. Hvis man vil undgå dårlig omtale har man en fornuftig politik vedr dette.
    dette er ENDNU en grund til at holde sig fra den butik, der er jo mange andre grunde til ikke at handle der, det jo bare at søge i forum.

• Johannes M
    Johannes M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
    #26   27. nov 2008 Omg.. loven på din side, er du snot dum? Du har ikke en skid.. de behøver ikke engang at tage din vare retur, det er en service de yder ekstra, at så de fleste gør det er en anden ting, men spis en kiks...

• #27   28. nov 2008 returret er desværre noget butikken selv bestemmer om de vil have, så synes da også det er helt fair at det er efter deres premisser...

• #28   28. nov 2008 At nogen i dagens danmark virkelig kan hidse sig op for sølle 100 kr. Og så var det ikke engang fordi de nægtede at give dig dem tilbage...

Du har da vel et dankort eller i værste fald et hævekort ,så du kan hæve nogle flere penge?

Damn

• #29   30. jan 2011 hej hej er lige stoppet der ude i det lorte firma men vi sage altid vis folk have købt inden for et par timer fik de ders penge til bage og vi havæde også hvors til 200 kr før det skuldde på kort

Kommentér på:
Fra 100 kr, til bank. FUCK THANSEN.

Annonce