{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

Ford Mondeo varmeblæser {{forumTopicSubject}}

Har en Mondeo 2,0 fra 1993... Har lagt mærke til at her i den kolde tid blir blæseren ikke særligt varm selvom motoren er rigeligt varm Er sådan set kun lidt fislunken varme der kommer.. Hvad kan det skyldes?

Har nyligt sat ny køler, vandpumpe, termostat mm i. Men stadig blir bilen meget varm når den står stille.. Blæseren slår kun lige til et par mm før det røde felt og flytter så viseren 5 mm tilbage max.. Den gør det også ved meget bykørsel.. Så snart bilen kommer ud at køre lidt køler luften den ned. Men frygter lidt til sommer.. Var derfor jeg skiftede hele kølesystemet dxa jeg troede det ville løse problemet. Kan det ha nogen forbindelse til ovenstående med manglende varme i varmeblæseren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Mondeo varmeblæser
  • #2   30. nov 2008 Sren H jep du mener kølvand ik? men den er helt fuld og eftertjekket flere gange.. det er os blandet i det rigtige forhold.. Men spekulere på om rørene til varmeblæseren er stoppet til så vandet ikke cirkulere ordentligt igennem der.. Det ku så os være grunden til motoren blir varm

• #3   30. nov 2008 Du har højest sansyneligt fået den forkerte termostat. Der findes 2 - og den du har fået er en der er lavet til hvis man tit har noget på trækrogen.
    Har selv haft samme problem da jeg var ansat hos FORD.

• #4   30. nov 2008 Michael T okay hvad er forskellen på dem? Burde da mene jeg havde fået den til uden noget på trækkrogen da den netop slår blæseren til så sent? hvad skal den evt hedde af grader? Ford i slagelse anede intet om termostater da jeg spurgte dem om den ku være forkert.. Du må meget gerne uddybe lidt da problemet irritere mig og alt er nyt smiley termostaten er fra thansen

• #5   21. nov 2009 kigger lige med her. for har lidt samme problem...

• #6   21. nov 2009 Du har højest sandsyneligt fået den MED, da den vil slå blæseren til noget før, og det resulterer i at bilen ikke bleiver helt så varm som ellers.
    Et dumt system, men der er desværre ikke at lave om på det.
    Har selv trukket campingvogn med en alm, og det virkede fint.

Kommentér på:
Ford Mondeo varmeblæser

Annonce