{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

Plast/vinyl slibning og shine up? {{forumTopicSubject}}

Hey, er igang med en mindre restaurering af min Toyota indvendig og jeg har derfor hevet alt ud, med untagelse af instrumentbordet!
Jeg har gennemgået alt hvad der er af paneler i plast/vinyl, renset dem af osv. Men som vi alle ved, så kan sådan noget Vinyl hurtigt få ridser og skrammer, disse ses desværre meget let.

Derfor tænkte jeg om der var nogen som havde istandsat paneler o.lign i ders bil. Jeg tænker her på evt. om nogen har slibet dem og malet dem op, eller om det er ganske umuligt og aldrig bliver særligt pænt!

Og skulel der være nogen som sad og tænkte, hvorfor finder han ikke en hugger eller køber nogle nye - Ja så er der bare at sige, har søgt hos huggerne, de har INTEN dele overhovedet og Toyota vil have alt mellem 2oo og 1200 ex. moms, deraf ideen :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plast/vinyl slibning og shine up?
  • #1   1. dec 2008 En af mine venner ofrede engang pengene og fik lakeret alle plast dele - men som Anti siger får de jo glans, så han valge en mat lakeringer til dem og så fik det sådan noget mat silke lak.. det så sindsygt lækkert ud.

held og lykke med projektet.

• #2   1. dec 2008 Takker! Ja men det jeg er nervøs for er at malingen ikke blvier siddende. Har en del indfarvede dele i min Suzuki og det slipper. På trods af at det har fået fyller, grunder osv.
    O mht. spøjtespartel, går jeg ud fra er noget man går til en lakker og får lavet!

• #3   1. dec 2008 Man kan faktisk bruge læderfarve, bare det hele er ordentlig affedtet først... Har jeg gjort flere gange i mine gamle biler. og så beholder man det lidt matte look og samtidig ligner det næsten noget der var der originalt...

Kommentér på:
Plast/vinyl slibning og shine up?

Annonce