{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust MB W210?
  • #1   4. dec 2008 overalt smiley

  • #2   4. dec 2008 de ruster desværre ret mange steder pga dårlig pladematriale... hvis du skal ud og kigge på en så tag 1 anden med og en skruetrækker hver...

  • #3   4. dec 2008 det er nu ikke så slemt så mange gør det til.
    jeg har lavet mercedes i 10 år og ja de har problemer med døre & klapperne men det er efterhånden ikke flere tilbage som ikke har fået det udbedret . men løft gummi tætningslisterne som følger døren hele vejen rundt, og tjek er der rust der så har den ikke fået skiftet døre .
    og tjek indersiden af front klappen , men ellers er de billige i plade stumper .
    og de køre bare virkeligt godt hvis ellers de er passet og plejet som de skal være , min gl w124 har rundt 6300000km uden at være åbenet og den køre bedre end de fleste sprit nye biler man kan få


  • #4   4. dec 2008 Ring til Lubben's Auto imorgen og snak med Peter. Så skal han nok fortælle dig hvor den ikke ruster.

  • #5   4. dec 2008 Tak Casper S - Et flot svar jeg kan bruge til noget. Har du erfaringer med 22 CDI'eren, efter 500.000 km?

  • #6   4. dec 2008 cdi skal starte men det samme og gå helt jævnt
    ellers er dyserne slidt eller utæt mellem dyse og topstykket
    500000km er intet for en mercedes det eneste du måske kan rende ind i er en slidt turbo så tjek om den ryger blå ved opstart .
    jeg ville roligt købe sådan en.
    jeg har sat min gl w1245 tilsalg nu for også at få en cdi


  • #7   4. dec 2008 Okay. Nej det er ikke meget vrøvl man har med dem så.

  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    feb 2003

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #8   28. dec 2008 Hejsa!

    Vær lige opmærksom på 220cdi'en, at den af en eller anden årsag har tendens til at blive utæt ved dyserne, der resulterer i koksdannelse på ventildækslet. Dette kan gå hen og blive en rigtig dyr reparation, hvis det ikke bliver opdaget i tide.

    Det er ganske nemt at kontrollere ved en kontrol af motorrummet. Er der ligesom en "pffft pffft pffft" lyd i tomgang ved motordækslet og lugter der en smule af sod, så er den gal. Skru evt. motordækslet af, det tager ik mange splitsekunder med en 30 torx top.

    220cdi'eren har desværre også, på de første udgaver en kedelig tendens til at knække krumtappen. Dette kan også opdages ved en svag banken og ujævn motorgang. I mange tilfælde har motorerne kørt RIGTIG længe med knækket krumtap og så kan det gå rigtig galt, hvis ikke det når at blive udbedret.

    Jeg har været ansat som mekaniker hos Mercedes Kbh siden '95, så hvis du har flere spørgsmål omkring bilen, så spørg endelig løs.

    Rust kommer som tidligere nævt i døre og klapper. Vær også opmærksom på forbro og bagskærmkanter. Forbroen bliver stadigvæk dækket pr. kulance uanset om service er overholdt.

    Det er i bund og grund en rigtig fin og holdbar bil, samt ikke mindst super komfortabel. Gå efter en stationcar;-) De er ved at være godt nede i pris.

    God jul og godt nytår til alle....!


Kommentér på:
Rust MB W210?

Annonce