2.739 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Rust MB W210?"
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 93 Svar: 617
okt 2005
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 232 Svar: 1.110
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 1.146
jeg har lavet mercedes i 10 år og ja de har problemer med døre & klapperne men det er efterhånden ikke flere tilbage som ikke har fået det udbedret . men løft gummi tætningslisterne som følger døren hele vejen rundt, og tjek er der rust der så har den ikke fået skiftet døre .
og tjek indersiden af front klappen , men ellers er de billige i plade stumper .
og de køre bare virkeligt godt hvis ellers de er passet og plejet som de skal være , min gl w124 har rundt 6300000km uden at være åbenet og den køre bedre end de fleste sprit nye biler man kan få
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.869
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 126 Svar: 188
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 1.146
ellers er dyserne slidt eller utæt mellem dyse og topstykket
500000km er intet for en mercedes det eneste du måske kan rende ind i er en slidt turbo så tjek om den ryger blå ved opstart .
jeg ville roligt købe sådan en.
jeg har sat min gl w1245 tilsalg nu for også at få en cdi
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 126 Svar: 188
feb 2003
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
Vær lige opmærksom på 220cdi'en, at den af en eller anden årsag har tendens til at blive utæt ved dyserne, der resulterer i koksdannelse på ventildækslet. Dette kan gå hen og blive en rigtig dyr reparation, hvis det ikke bliver opdaget i tide.
Det er ganske nemt at kontrollere ved en kontrol af motorrummet. Er der ligesom en "pffft pffft pffft" lyd i tomgang ved motordækslet og lugter der en smule af sod, så er den gal. Skru evt. motordækslet af, det tager ik mange splitsekunder med en 30 torx top.
220cdi'eren har desværre også, på de første udgaver en kedelig tendens til at knække krumtappen. Dette kan også opdages ved en svag banken og ujævn motorgang. I mange tilfælde har motorerne kørt RIGTIG længe med knækket krumtap og så kan det gå rigtig galt, hvis ikke det når at blive udbedret.
Jeg har været ansat som mekaniker hos Mercedes Kbh siden '95, så hvis du har flere spørgsmål omkring bilen, så spørg endelig løs.
Rust kommer som tidligere nævt i døre og klapper. Vær også opmærksom på forbro og bagskærmkanter. Forbroen bliver stadigvæk dækket pr. kulance uanset om service er overholdt.
Det er i bund og grund en rigtig fin og holdbar bil, samt ikke mindst super komfortabel. Gå efter en stationcar;-) De er ved at være godt nede i pris.
God jul og godt nytår til alle....!
Rust MB W210?