{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Fusk ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft min blå polo 1 til salg på mobile.de i 14 dage.
Jeg har haft flere interesseret i den som har sagt at de bare vil sende en check, jaja tænkte jeg og bare bad dem sende hvad fanden de har lyst til.

Min kæreste har lige ringet og sagt at der er kommet et brev med en check fra scotland fra mr. roy (email kontakt)
Frimærket er stemplet i spanien :S

Checken er på 5300 pund som han skrev i den email han har sendt.

Kan banken se om checken er gyldig ? Altså om der er dække på beløbet ?
Jeg skal kun have 3500 € af de 5300 pund, resten skulle vidst være fragt omkostninger.

Nogen som har prøvet noget lignene ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fusk ?
  • #1   5. dec 2008 gå ned i banken og se om du kan sætte den ind på kontoen

• #2   5. dec 2008 Tja må se hvad banken siger.
    For så snart der er gået 5300 pund ind på min konto, så kan han jo umuligt gøre noget, det eneste der kan ske er at checken ikke er dækkende.

• #3   5. dec 2008 banker tjekker med det samme om checken er go nok. men få pengene udbetalt istedet for at sætte dem ind så du sikker på du har dem, og sørg da lige for at det nu oz er dine penge allesammen...

• #4   5. dec 2008 lol......Jeg kan næsten med garanti sige at det ikke er sandt! Der er mange scotter og Brittere generelt som er bosiddende i Spanien, det er velkendt! Men at tro at disse ville købe bil det dyreste sted i verdens, ja det lugter langt væk. For med brugt bil for de ikke refunderet reg. afgifter og moms osv. som de gør ved ny bil, for ved ny bil kan det godt betale sig! Men ikke ved brugt! En bil som din ville ikke koster over 1000 pund i England, ikke at det er ment som noget negativt om din bil, på ingen måde, blot en konstatering af de utroligt lave bilpriser i England og det skumle ved at han så køber brugt bil i DK!

• #6   5. dec 2008 Problemet med de checks er , at du netop godt kan sætte penge ind på konto'en , og udbetale reste til køber til hans fragtomkostninger osv , så går der ca 14 dage , så kommer beskeden fra banken at der ikke er dækning på checken, og så trækker de det fulde beløb fra kontoen , o køber er dermed løbet med de overskydende penge.

Skriv til ham at der går 14 dage før checken er clearet , før du fortsætter handlen.
    Tag banken med på råd , hæve ikke ikke ikke penge fra den check før den er clearet.

• #8   5. dec 2008 du får snart besked om at han gerne vil ha de penge tilbage han har betalt for meget. LAD VÆRE MED DET... checken bliver trukket tilbage og du har så mistet pengene...FUSK OG SVINDEL

• #9   5. dec 2008 Ja det lugter langt væk

• #10   5. dec 2008 Det er fusk, jeg har handlet meget på mobile, og har selv checks for ca 30.000 euro liggende. De er værdiløse, og er en del af et svindel nummer. Han vil have du sender det overskydende beløb retur til ham, derefter finder du ud af at checken er værdiløs. Så du ender med at tabe pengene.

Jes

• #11   5. dec 2008 Morten M: Meget fine og uddybende svar, må man sige: Der er vist ingen tvivl om hvad der foregår. Det var jo også næsten for godt til at være sandt..... smiley

• #12   5. dec 2008 Har været nede og indløse checken idag, hun sagde at i slutningen af næste uge ville de vide om der er dækning på checken.
    Så må vi se hvad der sker derfra.

• #13   5. dec 2008 Det lyder interessant .. kan du ikke holde tråden opdateret herinde ?

Kommentér på:
Fusk ?

Annonce